Na šestku díky převodům krutě táhne a i v porovnání s o 5let mladším litrem je skutečně ovladatelná a díky Brembo kotoučům, radiální pumpě z Aprilie, pancéřovým hadicím a destičkám SBS dual carbon i úžasně brzdí ...
První dojmy - Nikdy jsem supersportovní šestistovku neměl, natož okruhový speciál. Pouze na silnici dvakrát GSX-R 750 a pak GSX-R 1000. Ale ty náklony, brzdy na poslední chvíli a další věci, to jsou věci, co na silnici nezažiji. Tedy pokud se nechci rozbít, takže zábavy kopec. A kdyby to náhodou nevyšlo, výlet do kačeru místo pod svodidla, kamion nebo do stromu!
Motorku bych doporučil pro - Pro začínající okruháře, ale v klidu vystačí i zkušeným jezdcům. Předchozí majitel na ní se svými 95kg váhy a pneumatikami Pirelli Slick Pro zajel Brno 2:23 min..! Já mám 75kg a na pneu Pirelli Slick SC2 vpředu a Pirelli Slick Pro vzadu a první sezonu jsem dostal zatím na: Brno: 2:37 min. Slovakiaring: 2:41,6 min. Most: 2:06,8 min.
Doplňky na motorce - - převody přímo na Brno,
- ukazatel zařazené rychlosti,
- okruhové reverzní přepákování,
- vyšší racingové plexi,
- D.I.D. zlatý 520 řetěz,
- pěna v nádrži,
- olejové víčko na drátku,
- ochranná ploutvička při přetržení řetězu,
- nylonové padáky na rámu,
- nylonové padací závaží v řidítkách,
- rolny na kyvku,
- dva držáky transpondéru na starý i nový typ,
- laminátové ochrany rámu a víček,
- kompletně odlehčená (lamináty, demontované ovládání prvky, světla, stojan),
- dva klíče,
- teď zánovní sada Pirelli SC1 přední a SC2 zadní,
- nové gripy,
- přední racing brzdové desky SBS dual carbon SBS,
- oba přední kotouče Brembo,
- radiální pumpa z Aprilie,
- pancéřové brzdové hadice s nově vyměněnou kapalinou,
- progresivní pružiny Hyperpro a nedávno dělané tlumiče,
- tlumič řízení Hyperpro,
- K&N filtr,
- výfuk Leo Vince SBK,
- vyměněný 3. a 4. převodový stupeň,
- přední race ventilek,
- polepy RST, Hiflo, GSX-R a i čepičky,
- přední race ventilek,
- proužky na ráfcích,
- aditivum v motoru,
- olej pouze Yamalube 10W 50 racing, ...
Recenze
Byl jsem jednou na okruhu s tehdejší GSX-R 750 a další sezonu jsem chtěl jezdit častěji. To jsem ale už měl GSX-R 1000. Nechal jsem si dobře poradit a koupil jsem si na okruh šestku a dobře jsem udělal. Její obratnost je důležitější, než výkon litru. Navíc ani výkon jen šestky jsem nebyl schopný využít.
... okruh je jiný svět, než silnice ...
Souhlas...