Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | "dědictví" |
- Naprosto nezničitelná převodovka podporující dva jízdní režimy ( Mount Everest / Zbytek světa )
- Řazení na řidítkách
- Na druhou rychlost lze jet i bez plynu se "spolehlivě" nastaveným volnoběhem (dokáže běžet 5 minut aniž by se zastavil), při lehkém zvýšení otáček se odstraní vibrace
- Nádherný hluboce prdlavý zvuk (Pionýr zní proti Stadionu jako bicí)
- Jednoduchost a blbuvzdornost
- Problematické shánění náhradních dílů (celá převodovka)
- Slabé zapalování (na přední 21W žárovku)
Moje úpravy |
- Chci zachovat převážně v původním stavu (naprostá většina dílů je originálních) |
---|
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Typ rámu | Trubkový ("dámské kolo s motorem"), při rychlostech kolem 60km/h se začíná "lehce" vlnit díky nepopsatelným vibracím od motoru (proto 10 bodů) |
Obecné
Moje závady | - Netěsnící motor (vytéká olej) - Závit v hlavě (svíčka držící na poslední drážce a kabelu) - Prasklé zadní žárovky |
---|
Motor
Vibrace | |
---|---|
Mechanická hlučnost | |
Spotřeba paliva l/100km | 2 |
Spotřeba oleje l/1000km | směs 1:20 |
Zázemí
Dostupnost dílů |
---|