PROFIL MOTORKY

Jawa Stadion S11 (1958)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DreitTheDragon
Vloženo 11.7.2012
Aktualizováno 27.7.2014
Zobrazeno 8 495x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Hodnocení motorky
Nalezeno 13 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: "dědictví"
Silné stránky

- Naprosto nezničitelná převodovka podporující dva jízdní režimy ( Mount Everest / Zbytek světa )
- Řazení na řidítkách
- Na druhou rychlost lze jet i bez plynu se "spolehlivě" nastaveným volnoběhem (dokáže běžet 5 minut aniž by se zastavil), při lehkém zvýšení otáček se odstraní vibrace
- Nádherný hluboce prdlavý zvuk (Pionýr zní proti Stadionu jako bicí)

- Jednoduchost a blbuvzdornost

Slabé stránky

- Problematické shánění náhradních dílů (celá převodovka)
- Slabé zapalování (na přední 21W žárovku)

Moje úpravy

- Chci zachovat převážně v původním stavu (naprostá většina dílů je originálních)
- Plánuji výměnu zadního světla za LED (ušetřená energie by mohla volitelně dobíjet navigaci přes připojitelný USB port)

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Trubkový ("dámské kolo s motorem"), při rychlostech kolem 60km/h se začíná "lehce" vlnit díky nepopsatelným vibracím od motoru (proto 10 bodů)

Obecné

Moje závady - Netěsnící motor (vytéká olej)
- Závit v hlavě (svíčka držící na poslední drážce a kabelu)
- Prasklé zadní žárovky

Motor

Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 2
Spotřeba oleje l/1000km směs 1:20

Zázemí

Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1


TOPlist