Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 121 t. bez doplńků |
Motor,průběh výkonu,veliké spektrum kroutícího momentu a možnosti jet takřka pořád na poslední rychlostní stupeň aniž by se motorka dusila a jela podtočeně,brzdy jsou jedovaté (mám pancéřové hadice),že je moto těžké to ano ale brzdy aspoň u mého stroje mají perfektní průběh s velice rychlou odezvou a přesným účinkem.
Místo palivoměru mohl bejt ukazatel rychlosti jako u 636.
Moje úpravy |
Pancéřové hadice PP Tuning,CNC vylamovací výkyvné páčky,Klín pod motor,RP celokarbonový výfuk ,mini držák SPZ,ledblinkry,street zrcátka,rolny a závažíčka RDmoto,polepy ráfků Barracudamoto,Ermax zadní blatník. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | Nemám zatím zjištěno |
Spolehlivost |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Ocelový trubkový ač je schován za velice dle mého vkusnými plastovo hliníkovými kryty,takže nikdo nebude typovat že rám je z oceli natož z trubek |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 305km a pořád ještě jela ale radši sem už zahnul na benzinku(nerad tlačim) |