Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 2000 |
nízká hmotnost 48kg
překvapivě účinné bubnové brzdy, s 70ccm kitem spotřeba 1,5l/100km, primární převod klínovým řemenem jako na skůtru. Na odstředivou spojku lze koupit silnější pružinky tředa od Malossi
mazání směsí 1/50
nucené chlazení
jednoduchá konstrukce
toto provedení nemá variátor
můj stroj jde obtížně startovat a po zahřátí chcípe, zdá se, že elektrika nepracuje, jak by měla.
špatný přístup k zapalování
Moje úpravy |
70ccm Athena Alu+Nicasil |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Vibrace | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 1.6 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,8 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | páteřový trubka 4hr průřezu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | dostupnost dílů na internetu dobrá, jinak katastrofa a Brněnský dealer Piaggio (Dmoto) je arogantní neschopná banda kreténů |
Obecné
Moje závady | koupil jsem to s prasklou přední osou, povolenou hlavou bez těsnění pod hlavou, uvoněnou svíčkou, přesto to s velkým úsilím šlo nastartovat. Nefunguje klaxon, stále se mi nedaří naladit motor ke spolehlivé funkci. |
---|