PROFIL MOTORKY

Aprilia Pegaso 650 Factory (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mirastr
Vloženo 11.5.2011
Aktualizováno 28.10.2018
Zobrazeno 6 157x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 34 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: přátelská vzhledem ke stavu, nájezdu a doplňkům co na ni byly
Silné stránky

Hbitost, lehkost, projevy motoru, zvuk, podvozek, pohodlí, prostor pod sedlem, schránka na nádrži, výborné světlo, servisní interval 10.000 km a samozřejmě vzhled

Slabé stránky

krátká jednička, ale ta až tak nevadí
nemohu se domluvit s originálním plexi
žere gumy

Moje úpravy

Dokoupené originální boční kufry s držáky a nosič. Vymýšlel jsem nějakou levnější variantu, ale nic by tak hezky k této motorce nepasovalo. Nakonec jsem je sehnal za dobrý peníz od německého likvidátora jednoho krachlého dealera.
S homologovanými laďáky a karbonovým cukrovíčkem jsem ji už koupil (Aleši, díky za nádherný termín :) ).
31.5.2011 přidáno originál plexi
12.6.2011 namontována zásuvka pod sedlo
18.6.2011 kufr SHAD SH40 Cargo

Motor

Spotřeba paliva l/100km 4.7
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km co naleju, to i vyleju

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 300

Obecné

Moje závady 14.5.2011, 13.800 km - studeňák ve spínačce
8.6.2011, 15.500 km - ložiska předního kola

Sport

Použité pneumatiky Dunlop Roadsmart - zadní vydržela 6.100 km z toho poslední 2.000 km s výraznou ploškou a tím se ji nechtělo do náklonu. Této moto asi nesedí.
20.7.2011 18.200 km přezut zadek na Dunlop Mutant
6.10. 2011 24.000 km přezuty obě kola na Heidenau K73
15. 5. 2012 27.120 km přezuty obě kola na Dunlop Mutant
21.09.2012 32.830 přezuty obě kola na Dunlop Roadsmart II
Použité destičky Bendix
Úpravy motoru iridiová svíce NGK a K&N vzducháč - obojí vyjde levněji než klasika

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu trubkový

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1


TOPlist