Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | přátelská vzhledem ke stavu, nájezdu a doplňkům co na ni byly |
Hbitost, lehkost, projevy motoru, zvuk, podvozek, pohodlí, prostor pod sedlem, schránka na nádrži, výborné světlo, servisní interval 10.000 km a samozřejmě vzhled
krátká jednička, ale ta až tak nevadí
nemohu se domluvit s originálním plexi
žere gumy
Moje úpravy |
Dokoupené originální boční kufry s držáky a nosič. Vymýšlel jsem nějakou levnější variantu, ale nic by tak hezky k této motorce nepasovalo. Nakonec jsem je sehnal za dobrý peníz od německého likvidátora jednoho krachlého dealera. |
---|
Motor
Spotřeba paliva l/100km | 4.7 |
---|---|
Spojka | |
Průběh výkonu | |
Převodovka | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Mechanická hlučnost | |
Spotřeba oleje l/1000km | co naleju, to i vyleju |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 300 |
Obecné
Moje závady | 14.5.2011, 13.800 km - studeňák ve spínačce 8.6.2011, 15.500 km - ložiska předního kola |
---|
Sport
Použité pneumatiky | Dunlop Roadsmart - zadní vydržela 6.100 km z toho poslední 2.000 km s výraznou ploškou a tím se ji nechtělo do náklonu. Této moto asi nesedí. 20.7.2011 18.200 km přezut zadek na Dunlop Mutant 6.10. 2011 24.000 km přezuty obě kola na Heidenau K73 15. 5. 2012 27.120 km přezuty obě kola na Dunlop Mutant 21.09.2012 32.830 přezuty obě kola na Dunlop Roadsmart II |
---|---|
Použité destičky | Bendix |
Úpravy motoru | iridiová svíce NGK a K&N vzducháč - obojí vyjde levněji než klasika |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Servisní síť | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Dostupnost dílů |