Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 4200 |
Motorka je nadmieru spoľahlivá,za tri sezóny ani jedna závada,len bežná a predpísaná údržba, ľahko ovládateľná a nastaviteľná pre každého
Jedinou slabou stránkou je nedostatok výkonu pri jazde s kuframi a spolujazdcom,mne to však nejako neprekáža,je veľa plusov a len jeden mínus
Moje úpravy |
Vyššie plexi plus deflektor mra Touring, prídavné svetlá LED givi s-320, |
---|
Motor
Zvuk | |
---|---|
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | Medzi výmenami nedolievam |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Servis si robím sám, predpísané servisné zásahy v motore mám super človeka, |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | Cca 400 |
Obecné
Moje závady | Bez závad |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Filtre len Origo Honda,olej Shell advance 10w40, sviečky NGK,pneu Michelin pilot Road 4 a poslednú sezónu Michelin Road 5, brzdové platničky len originálne nissin, chladiaca kvapalina originál,batéria gelova exide,ostatná kozmetika Motul |