PROFIL MOTORKY

BMW C Evolution (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kaso69
Vloženo 31.7.2015
Aktualizováno 26.6.2016
Zobrazeno 5 278x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Hodnocení motorky
Nalezeno 34 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 340000
Silné stránky

Nezávislost na ropných společnostech.
Dostupnost "paliva" elektrické energie.
Možno dobíjet z klasické zásuvky 230V s volitelným odběrem 6-13A (0-100%@4hod).
Možnost dobíjet u dobíjecí stanice 16A (0-100%@3hod).
Velmi tichý provoz.
Ve své kategorii silný kroutící moment 72Nm ve všech otáčkách 0 - 4500 ot./min.
Zrychlení 0-50kmh @ 2,7sec.
Nízké náklady běžného provozu cca 8kW/100km.
Volba 4 provozních módů - jízdních vlastností (Dynamic, Sail, Road, EcoPro).
Reverz - zpátečka.
Rekuperace ve 3 provozních módech.
ABS a TCA.
Žádná převodovka ani variátor.
Přístrojovka TFT LCD display.
Dobře manévrovatelný.

Slabé stránky

Omezená maximální rychlost cca 127km/h dle tachometru.
Reálný dojezd na jedno nabití 100-120km, s tím, že dojezd může ještě poklesnout v případě jízdy převážně s plynem nadoraz.

Moje úpravy

Přidán 35litrů box originál BMW.

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 0.8
Variátor
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Aluminiový akumulátorový blok vč. elektroniky. Akumulátory jsou kompletně zapouzdřené hlídané elektronikou a vše ostatní visí na tomto bloku.

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Autorizovaný servis není v ČR dostupný, což představuje problém s případným cestováním k našim nejbližším sousedům vyjma východního směru. Je to daň za originalitu v ČR.

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 100km

Obecné

Moje závady Drobná odřeninka na levé spodní části kapotáže.
Použitý spotřební materiál Elektrická energie, jinak o ničem nevím. Možná vzduch v pneumatikách. Patrně nějaká chladící kapalina, brzdové destičky, kterým však odlehčuje rekuperace (brždění motorem - zpětné dobíjení akumulátoru).


TOPlist