Přidat model k porovnání
Benelli TRK 702 X | CFMOTO 650MT | CFMOTO 700MT | CFMOTO 800MT | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 698 | 649 | 693 | 799 |
Výkon | 51.5 | 41.5 | 49 | 67 |
Výkon při otáčkách | 8000 | 8250 | 9000 | 9250 |
Točivý moment | 70 | 54.4 | 60 | 75 |
Otáčky při max toč.mom. | 6000 | 7000 | 7250 | 8000 |
Uspořádání válců | Řadový | Řadový | Řadový | Řadový |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 83 | 83 | 83 | 88 |
Zdvih | 64.5 | 60 | 64 | 65.7 |
Kompresní poměr | 11.6 | 11.3 | - | 12.7 |
Rozvod | - | - | DOHC | DOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Řetěz | Řetěz | Řetěz |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | 2.4 | 2.6 | - | - |
Výměna motorového oleje | 6000 | 9000 | - | 15000 |
Výměna olejového filtru | 6000 | 9000 | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | 19000 | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | 13000 | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | 25000 | - | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - | - | - |
Provozní napětí | - | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Trubkový | Trubkový | Trubkový | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | - | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 140 | - | 140 | 160 |
Zdvih zadního odpr. | 173 | - | - | 150 |
Úhel hlavy řízení | - | - | - | - |
Závlek předního kola | - | - | - | - |
Rozvor | 1505 | 1425 | 1425 | 1531 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 | 17 | 17 | 19 |
Zadní kolo | 17 | 17 | 17 | 17 |
Výška sedla | 836 | 840 | 820 | 825 |
Rozměr předního kotouče | 320 | 300 | 300 | 320 |
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | čtyřpístkový |
Rozměr přední pneu | 110/80 R19 | 120/70ZR17 | 120/70ZR17 | 110/80R19 |
Rozměr zadní pneu | 150/70 R17 | 160/60ZR17 | 160/60ZR17 | 150/70R17 |
Výška sedla max | - | - | - | - |
Světlá výška | 210 | 170 | - | 190 |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | - | 213 | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 244 | 218 | 220 | 231 |
Objem nádrže | 20 | 18 | 18 | 19 |
Spotřeba | - | 4.7 | - | - |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | - | 170 | - | 195 |
Poznámka | 180 klika | Kufr včetně držáku SH48, přídavné brzdové světlo pod kufr, vyhřívané gripy, přídavné denní svícení na padací rám. | v sérii 2kufry a padací rám | - |
První cena | 189900 | 159900 | 175990 | 225990 |
Rezerva | 4 | - | - | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 182170 | - | - |
Užitečná hmotnost | - | 150 | 153 | 182 |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají