Přidat model k porovnání
BMW F 800 GS | BMW R 1200 GS | Triumph Tiger 800 XC | Honda XL 700V Transalp | |
---|---|---|---|---|
Motor | ||||
Modelový rok | ||||
Objem | 895 | 1170 | 800 | 680 |
Výkon | 64 | 92 | 70 | 44 |
Výkon při otáčkách | 6750 | 7750 | 9500 | 7750 |
Točivý moment | 91 | 125 | 79 | 60 |
Otáčky při max toč.mom. | 6750 | 6500 | 8050 | 5500 |
Uspořádání válců | Řadový | Boxer | Řadový | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 2 | 3 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 86 | 101 | 74.05 | 81 |
Zdvih | 77 | 73 | 61.9 | 66 |
Kompresní poměr | 13.1 | 12.5 | 11.3 | 10 |
Rozvod | - | DOHC | DOHC | OHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 5 |
Sekundární převod | Řetěz | Kloubový hřídel | Řetěz | - |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | - |
Množství oleje | - | - | 3 | - |
Výměna motorového oleje | - | - | 10000 | - |
Výměna olejového filtru | - | - | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - | 20000 | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - | - | - |
Dojezd | - | - | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - | - | - |
Doba nabíjení | - | - | - | - |
Spotřeba elektro | - | - | - | - |
Kapacita akumulátoru | 9 | - | - | - |
Provozní napětí | 12 | - | - | - |
Nominální výkon | - | - | - | - |
Podvozek | ||||
Typ rámu | Mostový | - | Trubkový | Trubkový |
Materiál rámu | - | - | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | - | 190 | 220 | 177 |
Zdvih zadního odpr. | - | 200 | 215 | 173 |
Úhel hlavy řízení | 63 | - | 23.4 | 28 |
Závlek předního kola | 106 | - | - | 111 |
Rozvor | 1556 | 1507 | 1545 | 1515 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 | 19 | 21 | 19 |
Zadní kolo | 17 | 17 | 17 | 17 |
Výška sedla | 815 | 850 | 840 | 841 |
Rozměr předního kotouče | 305 | 305 | 305 | - |
Přední třmen | dvoupístkový | čtyřpístkový | dvoupístkový | - |
Rozměr přední pneu | 2,50 x 19 | 120/70 R 19 | 90/90-21 | - |
Rozměr zadní pneu | 4,25 x 17 | 170/60 R 17 | 150/70-R17 | - |
Výška sedla max | 845 | - | 860 | - |
Světlá výška | - | - | - | - |
Ostatní | ||||
Suchá hmotnost | - | - | 205 | 214 |
Pohotovostní hmotnost | 227 | 244 | 222 | - |
Objem nádrže | 15 | 20 | 19 | 17.5 |
Spotřeba | 4.3 | 5 | - | - |
Zrychlení | - | - | - | - |
Maximální rychlost | 190 | 200 | 210 | 170 |
Poznámka | - | sedlo, standard = 850/870 mm; délka podsedl. rámu=1 870/1 910 mm vysoké rallye sedlo = 880 mm; 1 920 mm sada na snížení podvozku = 800/820 mm; 1 790/1 830 mm | - | - |
První cena | 267000 | 499000 | 332000 | - |
Rezerva | 4 | 4 | - | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - | - | - |
Užitečná hmotnost | 213 | - | - | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | 770 | - | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | 240 | - | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají