Přidat model k porovnání
BMW F 800 GS BMW R 1200 GS Triumph Tiger 800 XC Honda XL 700V Transalp
Motor
Modelový rok
Objem 895 1170 800 680
Výkon 64 92 70 44
Výkon při otáčkách 6750 7750 9500 7750
Točivý moment 91 125 79 60
Otáčky při max toč.mom. 6750 6500 8050 5500
Uspořádání válců Řadový Boxer Řadový Vidlicový
Počet válců 2 2 3 2
Dvoudobý/čtyřdobý 4 4 4 4
Chlazení Kapalina Kapalina Kapalina Kapalina
Vrtání 86 101 74.05 81
Zdvih 77 73 61.9 66
Kompresní poměr 13.1 12.5 11.3 10
Rozvod - DOHC DOHC OHC
Ventilů na válec 4 4 4 4
Příprava paliva Vstřikování Vstřikování Vstřikování Vstřikování
Počet rychlostí 6 6 6 5
Sekundární převod Řetěz Kloubový hřídel Řetěz -
Startér Elektrický Elektrický Elektrický -
Množství oleje - - 3 -
Výměna motorového oleje - - 10000 -
Výměna olejového filtru - - - -
Výměna převodového oleje - - - -
Výměna hnacího řemene - - - -
Výměna zapalovací svíčky - - - -
Výměna vložky vzduchového filtru - - - -
Výměna brzdové kapaliny - - - -
Seřízení ventilové vůle - - 20000 -
Druh motoru Spalovací Spalovací Spalovací Spalovací
Vyjímatelná baterie - - - -
Dojezd - - - -
Doba rychlonabíjení - - - -
Doba nabíjení - - - -
Spotřeba elektro - - - -
Kapacita akumulátoru 9 - - -
Provozní napětí 12 - - -
Nominální výkon - - - -
Podvozek
Typ rámu Mostový - Trubkový Trubkový
Materiál rámu - - ocel ocel
Zdvih předního odpr. - 190 220 177
Zdvih zadního odpr. - 200 215 173
Úhel hlavy řízení 63 - 23.4 28
Závlek předního kola 106 - - 111
Rozvor 1556 1507 1545 1515
Brzdy vpředu 2 kotouč 2 kotouč 2 kotouč 2 kotouč
Brzdy vzadu kotouč kotouč kotouč kotouč
Přední kolo 19 19 21 19
Zadní kolo 17 17 17 17
Výška sedla 815 850 840 841
Rozměr předního kotouče 305 305 305 -
Přední třmen dvoupístkový čtyřpístkový dvoupístkový -
Rozměr přední pneu 2,50 x 19 120/70 R 19 90/90-21 -
Rozměr zadní pneu 4,25 x 17 170/60 R 17 150/70-R17 -
Výška sedla max 845 - 860 -
Světlá výška - - - -
Ostatní
Suchá hmotnost - - 205 214
Pohotovostní hmotnost 227 244 222 -
Objem nádrže 15 20 19 17.5
Spotřeba 4.3 5 - -
Zrychlení - - - -
Maximální rychlost 190 200 210 170
Poznámka - sedlo, standard = 850/870 mm; délka podsedl. rámu=1 870/1 910 mm vysoké rallye sedlo = 880 mm; 1 920 mm sada na snížení podvozku = 800/820 mm; 1 790/1 830 mm - -
První cena 267000 499000 332000 -
Rezerva 4 4 - -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) - - - -
Užitečná hmotnost 213 - - -
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) 770 - - -
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz 240 - - -
Uživatelé nejčastěji porovnávají

TOPlist