Přidat model k porovnání
Honda XLV 750R | Honda XRV 750 Africa Twin | |
---|---|---|
Motor | ||
Modelový rok | ||
Objem | 749 | 742 |
Výkon | 44.5 | 44 |
Výkon při otáčkách | 7000 | 7500 |
Točivý moment | - | 62 |
Otáčky při max toč.mom. | - | 6000 |
Uspořádání válců | Vidlicový | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 |
Chlazení | Vzduch | Kapalina |
Vrtání | 79.5 | 81 |
Zdvih | 75.5 | 72 |
Kompresní poměr | 8.4 | 9 |
Rozvod | OHC | OHC |
Ventilů na válec | 3 | 3 |
Příprava paliva | - | Karburátor |
Počet rychlostí | 5 | 5 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Řetěz |
Startér | - | Elektrický |
Množství oleje | - | 2.6 |
Výměna motorového oleje | - | 12000 |
Výměna olejového filtru | - | 12000 |
Výměna převodového oleje | - | 12000 |
Výměna hnacího řemene | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | 12000 |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 18000 |
Výměna brzdové kapaliny | - | 18000 |
Seřízení ventilové vůle | - | 12000 |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - |
Dojezd | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - |
Doba nabíjení | - | - |
Spotřeba elektro | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - |
Provozní napětí | - | - |
Nominální výkon | - | - |
Podvozek | ||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | - | ocel |
Zdvih předního odpr. | - | 220 |
Zdvih zadního odpr. | - | 215 |
Úhel hlavy řízení | - | 27 |
Závlek předního kola | - | 110 |
Rozvor | - | 1565 |
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | buben | kotouč |
Přední kolo | - | 21 |
Zadní kolo | - | 17 |
Výška sedla | - | 870 |
Rozměr předního kotouče | - | 276 |
Přední třmen | - | dvoupístkový |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | 90/90-21 |
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | 140/80-R17 |
Výška sedla max | - | - |
Světlá výška | - | 215 |
Ostatní | ||
Suchá hmotnost | - | 205 |
Pohotovostní hmotnost | 220 | 229 |
Objem nádrže | 19.5 | 23 |
Spotřeba | - | 5.8 |
Zrychlení | - | 5 |
Maximální rychlost | 174 | 174 |
Poznámka | - | TCI s TPS (kromě 35 kW), stříbrné ráfky. Pro Rakousko a Švýcarsko pouze škrcená na 35 kW (jiné vačky a restriktory v hrdlech sání, vždy CDI zapalování bez TPS, jiné trysky). Pro Německo může být škrcená na 37 a 25 kW (pouze restriktory v hrdlech sání). |
První cena | - | 329000 |
Rezerva | - | 5 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - |
Užitečná hmotnost | - | 196 |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají