Přidat model k porovnání
Moto Guzzi Breva 1100 | Honda XRV 750 Africa Twin | |
---|---|---|
Motor | ||
Modelový rok | ||
Objem | 1064 | 742 |
Výkon | 63 | 44 |
Výkon při otáčkách | 7500 | 7500 |
Točivý moment | 85 | 62 |
Otáčky při max toč.mom. | 6800 | 6000 |
Uspořádání válců | Vidlicový | Vidlicový |
Počet válců | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 |
Chlazení | Vzduch | Kapalina |
Vrtání | 92 | 81 |
Zdvih | 80 | 72 |
Kompresní poměr | 9.8 | 9 |
Rozvod | OHV | OHC |
Ventilů na válec | 2 | 3 |
Příprava paliva | Vstřikování | Karburátor |
Počet rychlostí | 6 | 5 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Řetěz |
Startér | - | Elektrický |
Množství oleje | - | 2.6 |
Výměna motorového oleje | - | 12000 |
Výměna olejového filtru | - | 12000 |
Výměna převodového oleje | - | 12000 |
Výměna hnacího řemene | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | 12000 |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 18000 |
Výměna brzdové kapaliny | - | 18000 |
Seřízení ventilové vůle | - | 12000 |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - |
Dojezd | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - |
Doba nabíjení | - | - |
Spotřeba elektro | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - |
Provozní napětí | - | - |
Nominální výkon | - | - |
Podvozek | ||
Typ rámu | Páteřový | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | - | 220 |
Zdvih zadního odpr. | 140 | 215 |
Úhel hlavy řízení | 25.5 | 27 |
Závlek předního kola | 120 | 110 |
Rozvor | 1500 | 1565 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 17 | 21 |
Zadní kolo | 17 | 17 |
Výška sedla | 800 | 870 |
Rozměr předního kotouče | - | 276 |
Přední třmen | - | dvoupístkový |
Rozměr přední pneu | - | 90/90-21 |
Rozměr zadní pneu | - | 140/80-R17 |
Výška sedla max | - | - |
Světlá výška | - | 215 |
Ostatní | ||
Suchá hmotnost | 231 | 205 |
Pohotovostní hmotnost | - | 229 |
Objem nádrže | 23 | 23 |
Spotřeba | - | 5.8 |
Zrychlení | - | 5 |
Maximální rychlost | 185 | 174 |
Poznámka | - | TCI s TPS (kromě 35 kW), stříbrné ráfky. Pro Rakousko a Švýcarsko pouze škrcená na 35 kW (jiné vačky a restriktory v hrdlech sání, vždy CDI zapalování bez TPS, jiné trysky). Pro Německo může být škrcená na 37 a 25 kW (pouze restriktory v hrdlech sání). |
První cena | - | 329000 |
Rezerva | - | 5 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | - |
Užitečná hmotnost | - | 196 |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají