Přidat model k porovnání
BMW F 900 GS Adventure | BMW R 1200 GS Adventure | |
---|---|---|
Motor | ||
Modelový rok | ||
Objem | 895 | 1170 |
Výkon | 77 | 92 |
Výkon při otáčkách | 8500 | 7750 |
Točivý moment | 93 | 125 |
Otáčky při max toč.mom. | 6750 | 6500 |
Uspořádání válců | Řadový | Boxer |
Počet válců | 2 | 2 |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Kapalina |
Vrtání | 86 | 101 |
Zdvih | 77 | 73 |
Kompresní poměr | 13.3 | 12.5 |
Rozvod | - | DOHC |
Ventilů na válec | - | 4 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování |
Počet rychlostí | 6 | 6 |
Sekundární převod | Řetěz | Kloubový hřídel |
Startér | Elektrický | Elektrický |
Množství oleje | - | - |
Výměna motorového oleje | - | - |
Výměna olejového filtru | - | - |
Výměna převodového oleje | - | - |
Výměna hnacího řemene | - | - |
Výměna zapalovací svíčky | - | - |
Výměna vložky vzduchového filtru | - | - |
Výměna brzdové kapaliny | - | - |
Seřízení ventilové vůle | - | - |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací |
Vyjímatelná baterie | - | - |
Dojezd | - | - |
Doba rychlonabíjení | - | - |
Doba nabíjení | - | - |
Spotřeba elektro | - | - |
Kapacita akumulátoru | - | - |
Provozní napětí | - | - |
Nominální výkon | - | - |
Podvozek | ||
Typ rámu | - | Trubkový |
Materiál rámu | - | ocel |
Zdvih předního odpr. | 230 | 210 |
Zdvih zadního odpr. | 215 | 220 |
Úhel hlavy řízení | 62 | - |
Závlek předního kola | 119.9 | - |
Rozvor | 1585 | 1496 |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 21 | 19 |
Zadní kolo | 17 | 17 |
Výška sedla | 875 | 890 |
Rozměr předního kotouče | 305 | 305 |
Přední třmen | dvoupístkový | čtyřpístkový |
Rozměr přední pneu | 90/90 R21 | 120/70 R 19 |
Rozměr zadní pneu | 150/70 R17 | 170/60 R 17 |
Výška sedla max | - | 910 |
Světlá výška | - | - |
Ostatní | ||
Suchá hmotnost | - | - |
Pohotovostní hmotnost | 246 | 263 |
Objem nádrže | 23 | 30 |
Spotřeba | 4.4 | 5 |
Zrychlení | - | - |
Maximální rychlost | 200 | 200 |
Poznámka | Výška sedla při pohotovostní hmotnosti 875 mm (snížení: 805 mm; extra nízké sedlo: 825 mm; nízké sedlo: 835 mm; dvojité sedlo: 860 mm; sedlo Rallye: 890 mm) | sedlo, standard = 890/910 mm; délka podsedl. rámu=1 950/1 990 mm vysoké rallye sedlo = 895 mm; 1 970 mm sada na snížení podvozku = 790/810 mm; 1 750/1 790 mm |
První cena | 363000 | 433000 |
Rezerva | 3.5 | 4 |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 558470 |
Užitečná hmotnost | 209 | - |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | - |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | - |
Uživatelé nejčastěji porovnávají