-
6.4.2016 od czechoslovak
Ahoj všichni,
mám dotaz. Mám BMW F 650 1994. Potom co moto nastartuju tak motor běží normálně, ale během chvilky pokud nedám víc na sytiči spadne. Nejde o to že by bylo málo sytiče a že by motor pomalu ztrácel otáčky až by chcípnul. Zkrátka běží a najednou jako kdyby svíčka nezapálila a otáčky na cca 0,5 sekundy spadnou jako kdybych vytnul motor a potom se zpět nahodí. Ale nekdy taky ne a motor chcípne. Díky moc za radu.
P.S. Svíčky jsem měnil ;)
-
6.4.2016 od kilix
asi by som šiel po zapaľovaní najskôr - cievky, snímač, ukostrenie všetkých častí zapaľovania. Pozri aj VN káble a fajky v akom sú stave, moźno by som preventívne vymenil aj fajky a káble. Predsalen, má to už nejaký vek, ktovie kedy a či vôbec boli menené, izolácia už nebude tip-top a môže to sem-tam preraziť a jednovalec má problém sa udržať pri živote, keď mu zo dva odpaly vynecháš.
Inak na sytiči sa tvári že pracuje normálne? Teda so zmesou nie je problém, hej? Motor sa zohreje a beží aj bez sytiča (teda dokiaľ zas nespadne). Nestrieľa, ani sa nedusí, tak jest? -
6.4.2016 od Kluzon
Málo informací. Co reakce na plyn,nestřílí a kucká při jeho přidání??
-
6.4.2016 od Hant2
Zdravím, jen takovej typ. Co takle zkusit regulace nabíjení. Je to pod sedlem, slyšl jsem že to dělá psí kusy....když je vadné. Zkusit vyměnit za jiný, pak se uvidí. Když je vadný, prej motor kucká, v otáčkách pak jede. Ale na volnoběh se to hádá. Pak mi dej vědět, čím to bylo. Moc mi to zajímá. Marian
Doplněno:
Proč nesmyslně měnit? Ne každý sáhne do regálu a má. Není nic jednoduššího,než to změřit. Každopádně ano,může to být i tím,proto psal,že mám málo informací,jak se to chová. Patrný rozdíl je i při vypnutých/zapnutých světlech.
7.4.2016 od Kluzon
-
7.4.2016 od sullda
Neni chudá směs a nebo v benzínu voda? Dělá to až teď po zimě, nebo už dřív?
-
8.4.2016 od Boro65
Me to delal regulator napeti, nebo spalena svicka, jindy jsem mel pod sedlem skratovany kabel, ty moje offroady ...