-
5.4.2016 od assembler
Ahoj,
moje Virago má už skoro 20 let a tak už docela zlobí. Potřeboval bych radu nějakého zkušeného motorkáře. Ty vady se pořád opakují. Když mám nastartováno a vytáhnu kabel ze svíčky, elektřina začne probíjet celou motorkou. Co je špatně? Dělat celou elektřinu se mi nechce, mohy by to být zapalovací cívky? Ono se to bohužel projevuje i sporadickým výpadkem napětí na svíčce a občas to jede na jeden válec.
Co se na Viragu se_e nejčastěji?
z mých zkušeností je potřeba po letech vyměnit regulátor, membrány (mimo <> jako svíčky, olej atd.. tohle prosím neřešte). Co se tak ještě se_e nejčastěji?
dík
-
5.4.2016 od Fist
535 jsem měl několik sezón, s elektrikou žádné problémy nebyly. U 20leté počítej krom tebou uvedeného s přírubami klarb., volnoběžkou startéru. Nerozumím potřebě vytahovat kabel svíčky u nastartovaného motocyklu...
Doplněno:
a taky je to nejjednodušší indikace, jak zjistit funkčnost motoru. Jestli motorka jede na jeden válec atd...
6.4.2016 od assembler
to není potřeba :) To je jen popis chování pro analýzu chybového stavu :) Koupím nové cívky a dám vědět.
6.4.2016 od assembler
opr.: "přírubami karbur."
5.4.2016 od Fist
-
5.4.2016 od rancher
Určitě jsou to jen zapalovací cívky, někdy stačí nově potáhnout kabely smršťovačkou, ony jsou totiž v cívkách zalitý...
-
6.4.2016 od Plazivec
U mě byl občasný výpadek zadního válce způsoben vadným tišťákem v řídící jednotce. jde tam konektor, se kterým když jsem pomyksloval, tak to blblo, jinak po zahřátí zadní válec nejel. Udělal jsem bypas na tišťáku drátkem a od tý doby jede jako hodinky.
-
7.4.2016 od takjanevim
Já nedávno sundaval nádrž,u jiné motorky ale to je jedno a koukám že se mě hlavní el.svazek šmrdlá o hlavu motoru,svazek jsem v tom místě rozmotal,odřené dráty zaizoloval a svazek připevnil.pak jsem po té elektrice šel a taková místa našel ještě tři,to jen jako dálší námět na samo udržbu starší motorky