-
1.4.2016 od Bendys03
Prosím o radu, koupil jsem na podzim Raptora, jsou na něm neoriginální blinkry s 21W žárovka (H21W). Jako relé bylo použito 4 pólové (12V), nejspíše z auta, podle znaku Renault :D, místo 2 pólového. Toto 4 pinové relé bylo upraveno přidanou žárovkou na jeden z konektorů, napojenou na mínusový pól baterky. Nejsem příznivce takových "domácích" úprav v kabeláži, tak jsem se rozhodl vyměnit relé za 2 pólové.
JENŽE, když zapojím nové relé (12V,18-23W) tak blinkry neblikají, pouze se lehce rozžhaví vlákno na jedné žárovce, začnou skomírat kontrolky neutrálu a tlaku oleje, jako by chtěly blikat, a pak to spálí pojistku (15A). Můj velmi laický názor je, že tam tedy nejspíš nemá být 12V relé, ale 6V, je to tak?
Díky za rady.Doplněno:
Ostatní relé jsou 12V, takže tím to asi nebude.....
1.4.2016 od Bendys03
-
1.4.2016 od Boda
Tak ono to dvoupolové relé je zapojeno vlastně do série s blinkrama,tzn.že se přes žárovky ukostří.Pokud ti teda žárovky normálně svítí pokud to propojíš "natvrdo" tak je problém bud v zapojení přerušovače a nebo jeho typu.Na dvě žárovky 21W jestli správně rozumím je to asi "slabé".Zkus tam vyměnit žárovky s menším příkonem co to udělá
-
1.4.2016 od Bendys03
Bude to typem relé. I když odpojím všechny žárovky, tak to dělá pořád to samé - relé líně cvaká a rytmicky se zeslabují kontrolky, které svítí. Koupil jsem totiž mechanické, místo elektronického. Řekl bych, že problém by mohl být toto.
Doplněno:
Vyřešeno.....dotýkaly se konektory u zadních blinkrů, to tvořilo ten zkratový proud.
1.4.2016 od Bendys03
Tak ani tím to nebude. Při propojení natvrdo to samé, bere to proud z kontrolek, přitom ta od blinkrů se nerožne, žárovky nesvítí a spálí pojistku.
1.4.2016 od Bendys03