Relé blinkrů

  • 0

    1.4.2016 od Bendys03

    Prosím o radu, koupil jsem na podzim Raptora, jsou na něm neoriginální blinkry s 21W žárovka (H21W). Jako relé bylo použito 4 pólové (12V), nejspíše z auta, podle znaku Renault :D, místo 2 pólového. Toto 4 pinové relé bylo upraveno přidanou žárovkou na jeden z konektorů, napojenou na mínusový pól baterky. Nejsem příznivce takových "domácích" úprav v kabeláži, tak jsem se rozhodl vyměnit relé za 2 pólové.

    JENŽE, když zapojím nové relé (12V,18-23W) tak blinkry neblikají, pouze se lehce rozžhaví vlákno na jedné žárovce, začnou skomírat kontrolky neutrálu a tlaku oleje, jako by chtěly blikat, a pak to spálí pojistku (15A). Můj velmi laický názor je, že tam tedy nejspíš nemá být 12V relé, ale 6V, je to tak?

    Díky za rady.

    Doplněno:

    Ostatní relé jsou 12V, takže tím to asi nebude.....

    1.4.2016 od Bendys03

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    1.4.2016 od Boda

    Tak ono to dvoupolové relé je zapojeno vlastně do série s blinkrama,tzn.že se přes žárovky ukostří.Pokud ti teda žárovky normálně svítí pokud to propojíš "natvrdo" tak je problém bud v zapojení přerušovače a nebo jeho typu.Na dvě žárovky 21W jestli správně rozumím je to asi "slabé".Zkus tam vyměnit žárovky s menším příkonem co to udělá

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.4.2016 od Bendys03

    Bude to typem relé. I když odpojím všechny žárovky, tak to dělá pořád to samé - relé líně cvaká a rytmicky se zeslabují kontrolky, které svítí. Koupil jsem totiž mechanické, místo elektronického. Řekl bych, že problém by mohl být toto.

    Doplněno:

    Vyřešeno.....dotýkaly se konektory u zadních blinkrů, to tvořilo ten zkratový proud.

    1.4.2016 od Bendys03

    Tak ani tím to nebude. Při propojení natvrdo to samé, bere to proud z kontrolek, přitom ta od blinkrů se nerožne, žárovky nesvítí a spálí pojistku.

    1.4.2016 od Bendys03

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist