-
29.2.2016 od Driver750
Na motorke GSXR 1000 K1 by som rád zlepšil brzdný účinok. Dočítal som sa, že najlepšia cesta vedie k tomu tak, že sériové brzdiče hodím do smetiaku a nahradím ich inými.
Viete mi poradiť, ako to spraviť tak aby som musel na motorke spraviť čo najmenej úprav ? Najlepšie výmenou brzdových strmeňov kus za kus ? Má s tým niekto osobnú skúsenosť? Dočítal som, že by mohli pasovať brzdy z CBR 954
-
7.3.2016 od dewwil
Jak píšou kluci, original destičky Nissin ST a pokud to nebude pořád ono tak opletený hadice a tu radiální pumpu....
-
1.3.2016 od SSák
než brzdiče, šel bych do radiální brzdové pumpy, Brembo, série RCS, tuším že na sporty 19-21, ale možná se pletu...
-
2.3.2016 od sancho66
ja bych sel do brzdicu, mam k4 s radialnima Tokico, Brembo pumpu, pancere a porad to neni ono.
-
3.3.2016 od TheVikiSuzuki
Nesmysl. V první řadě, kup origo desky. Ale fakt origo, žádnou náhradu!!! A jestli to pro tebe bude pořád málo, dej radiální pumpu, třeba z K5. Na K1/2, ty brzdy nejsou úplně v prdeli, ale musíš mít origo desky. Jsou rozhodně lepší, než radiály na K3/4......
-
4.3.2016 od martinb.
Radial pumpu ne origo ma průměr 15 nebo jen s rad.brzdičema, do origo brzdičů dej nové prachovky .
desky jaký chceš ty vyskoušej jaký tě vyhovujou . Pístky musí chodit sami prstama zatlačit pak je ůčinek super.
gumičky do brzdičů WESTMOTO asi 2000,- -
29.5.2016 od MaxXZX10RR
Nejlepší jsou panc.hadice + třmeny ze Suzuki SV 1000. To je panečku učinek ! 100% lepší než origo . Osobně je tam nemám protože jsem je ještě nesehnal ale otestoval jsem si to na kolegovo Gsxr 1000 K2.
-
3.5.2017 od vikki
hoj, vše záleží jak moc brzdíš-desky.nissin ST, nebo SBS nejsou taky špatné,prostě Sintrované, a mám panceřové hadice,od té doby si nestěžuju.a rovné nevybržděné kotouče zaručeně:)