Spínací skříňka

  • 0

    21.4.2025 od bartaklev

    Ahoj všem, najde se zde někdo, kdo opravdu rozumí spínací skříňce? Do spínačky mi vedou 4 kabely... Propojením nakrátko) červeného se zeleným mi pustí šťávu do celého obvodu, tedy startuje, osvětlení, blinkry, brzdová světla i klakson funguje...k čemu pak slouží zbývající dva kabely (dvoubarevné)? A má i do nich spínací skříňka pustit proud, nebo je spolu jen propojit? Jedná se o moje BMW F650 96'

    Doplněno:

    Tak problém vyřešen a opraveno. Už se v tom někdo šťoural a ve spínačce dvě barvy prohodil a navíc jeden z těch dvou blbě přiletoval...a samozřejmě, že právě stálý proud z baterky...

    27.4.2025 od bartaklev

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    21.4.2025 od Strider

    Doplněno:

    To schéma mám a nejsem z něho chytrý...

    22.4.2025 od bartaklev

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.4.2025 od TP602

    Ahoj, jaké dvoubarené máš na mysli. Podle schematu jich tam je více - šedo/zelený, šedo/žlutý a šedo/modrý a dva bílo/černé.
    Nepředělával to někdo? Třeba červený tam podle schématu není, jen bílo/červený (W/R) - to je vidět i na tom barevném schématu od Stirdera. Toto schéma je na str. 380, knížka Clymer.
    Proč to řešíš, nespíná?

    Doplněno:

    S dodatečnými obrázky je to nadraka, klidně je pošli na 7322867 zavináč seznam.cz

    24.4.2025 od TP602

    No a já našel spínačku na Pegasso se čtyřmi kabely. Škoda, že mi sem nejde nahrát fotku, nevím proč, ale nemám tady tu možnost, jako jsi mi poslal ta schémata...

    23.4.2025 od bartaklev

    Máš pravdu, Pegasso 650 má do spínačky jen 2 dráty.
    Třeba bylo několik výbav a toto je ta nejvyšší. Ale i tak nesedí barvy drátů.

    Asi by bylo nejjednodušší opravit/nahradit kabeláž tam, kdes to přestřihl a znovu to připojit do spínačky tak, jak to bylo - když si myslíš, že to byl přerušený kabel a ne chyba ve spínačce.
    A když budeš mít spínačku venku, tak si vezmi měřák a podívej se, co dělá s těmi dvěma dráty vůči sobě a vůči červenému respektive zelenému. Sice nebudeš vědět kam vedou, ale budeš mít info, co se s nimi děje při zapnutí. A když to zapojíš shodně, budeš to mít v původním stavu.

    A když budeš chtít víc bádat, tak si to vytiskni na dvě A3 a slep si to dohromady a třeba i fixem naznač co máš a vymaž co tam není. Nemáš zásuvku a vyhřívané rukojeti, tak si můžeš škrtnout Gr/G - druhý drát z leva.
    Řekl bych, že je tam chyba v nákresu propojení ON, podle mne to bude pouštět proud i do světel (Gr/Y a Gr/L), tak jako to dělá u Park. A ne je pouze propojovat, jak je tam naznačeno. Ale to je jen teorie, když to u tebe svítí na propojení pouze zeleného a červeného.

    23.4.2025 od TP602

    Nespíná. Byl jsem cca 50 km od domova, když mi přestal přes spínačku jít proud... vypadá to na zlomený kabel, nejdřív stačilo u spínačky kabely zahýbat a chytli se to, než se víc hýblo řídítky, pak zas bez proudu. Nakonec už se to nechytlo vůbec. Tak abych dojel (bez nářadí ), musel jsem střihnout kabely a spojit nakrátko... Jenže času hrozivej nedostatek, tak než se dostanu k demontáži spínačky, pídím se, jestli po zapnutí klíčku pouští spínačka plus i do těch dvou kabelů s čarou, nebo jeslí je jen přemosťuje bez dodávky šťávy...nerad bych odpálil buď altík, nebo regulátor...

    22.4.2025 od

    Že už někdo měnil spínačku je možné, je shodná s Pegasem, mají víc součástek společných, teď jsem objednával zámek sedla...na F650 nikde nenajdeš a na Pegassu je naprosto totožný a je k dostání všude... Jinak mám pocit, že to schéma, i když píšou F650, že je buď na GSo, nebo novější model F650ky... třeba podle schéma jsou hodiny, v originálu ve výbavě vůbec nejsou...ty kabely mám jen čtyři, a to červený, zelený, zelený s bílou čarou a bílý s červenou čarou.

    22.4.2025 od bartaklev

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist