koupě

Odpovědí (5)
  • 1

    27.2.2025 od Pepcek

    Ahoj,osobne me nic zasadniho nenapada a to na nem mam najeto uz mnoho km.
    Ja jsem delal za tu dobu z tech drazsich veci. Nove kotouce,centralni tlumic,spojku a letos me cekaji rozvody.Pokud delas olej pravidelne,tak za me ten motor vydrzi nesmysl.Motorka me nikde nenechala a servis si prevazne delam sam.

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.2.2025 od Animals21

    Věř milorovi ... jemu prošlo rukama víc stromů, než jsme my dva viděli

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.3.2025 od DavR1 (Free-moto)

    Nejčastější je hlučný spolkový koš, mlátí na volnoběh, cena nového je 14t
    Taky ten senzor volnoběhu TPS, projevuje se to chcípánim za jízdy při podřazování.
    Celkově je ta motorka hodně ucukaná , doporučuji model 2014 , nebo 650 od 2012.

    Doplnit odpověď

  • -1

    27.2.2025 od milor

    Odlepují se magnety alternátoru. Snímač TPS dlouho dlouho nevydrží, motorka pak cuká při otáčkách 3-3,5 tisíce a spousta lidí si myslí, že to tak má být.

    Doplněno:

    Tyto závady řeším na skoro každém Stromu 1000 první generace, pozdější od roku 2014 to má vyřešeno, tam to nehrozí.

    28.2.2025 od milor

    Tyhle zavady jsem jeste neresil,ale dobry vedet.

    28.2.2025 od Pepcek

    Doplnit odpověď

  • -1

    28.2.2025 od Mirek-JM

    Zdravím
    Vlastnil jsem L stroma najel spousty km bez problémů.
    Jen je nutná alespoň jednou ročně synchronizace klapek jinak nic .
    Najeto měl 80000 km a nic furt jel šmejd jeden

    Doplněno:

    ani Olej nebral prostě nic

    28.2.2025 od Mirek-JM

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist