-
27.2.2025 od RBouča
Zdravím Vás s dotazem: Na co sí dát pozor při koupi V-stromu DL 1000 r.v. cca 2005. díky
-
27.2.2025 od Pepcek
Ahoj,osobne me nic zasadniho nenapada a to na nem mam najeto uz mnoho km.
Ja jsem delal za tu dobu z tech drazsich veci. Nove kotouce,centralni tlumic,spojku a letos me cekaji rozvody.Pokud delas olej pravidelne,tak za me ten motor vydrzi nesmysl.Motorka me nikde nenechala a servis si prevazne delam sam. -
28.2.2025 od Animals21
Věř milorovi ... jemu prošlo rukama víc stromů, než jsme my dva viděli
-
Nejčastější je hlučný spolkový koš, mlátí na volnoběh, cena nového je 14t
Taky ten senzor volnoběhu TPS, projevuje se to chcípánim za jízdy při podřazování.
Celkově je ta motorka hodně ucukaná , doporučuji model 2014 , nebo 650 od 2012. -
27.2.2025 od milor
Odlepují se magnety alternátoru. Snímač TPS dlouho dlouho nevydrží, motorka pak cuká při otáčkách 3-3,5 tisíce a spousta lidí si myslí, že to tak má být.
Doplněno:
Tyto závady řeším na skoro každém Stromu 1000 první generace, pozdější od roku 2014 to má vyřešeno, tam to nehrozí.
28.2.2025 od milor
Tyhle zavady jsem jeste neresil,ale dobry vedet.
28.2.2025 od Pepcek