stk na KTM exc 125

Odpovědí (2)
  • 0

    2.7.2023 od Milos1

    Přijet na STK a nemít na motorce závadu, na kterou by tam přišli. Oni toho zase tam moc nekontrolují. VIN a typ motoru musí odpovídat tomu co je v techničáku, musí to svítit a troubit, nesmí být sjeté gumy. Abys naplnil literu zákona, tak bys to tam měl přivézt a ne po ose, protože bez STK to nemá na silnici co dělat. Jak tam přijedeš na STK nikoho nezajímá, a když tě cestou nikdo nechytí, tak OK.

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.7.2023 od WoxmenRX

    Já to trošku rozvedu, aby to bylo smysluplný. Takhle bych z toho moudrej v 16. letech nebyl. Takže. V první řadě se musíš řídit tím, co je ve velkém TP. Takže rozměry ráfků a pneumatik musí odpovídat tomu, co je napsáno v TP. Musí to svítit, troubit, blikat, funkční tachometr (protože fotí km), zrcátka, HLAVNĚ kryt na řetěz, a další HLAVNĚ - mít čitelný štítek na krku řízení a VIN rámu, sklon SPZ podle zákona, takže musíš mít origo prodloužený držák na SPZ s odrazkou a bílým osvětlením SPZ. Pneu můžeš mít endurový, ale musí mít na sobě homologaci ( velké E a nějaké číslo...). Např. Metzeler six days soft a jako bonus si pak pěkně zajezdíš. Tak ať to klapne

    Doplněno:

    Abych to trošku zjednodušil. Motorka technickou měla, ale má jí propadlou. Z toho lze usoudit, že homologaci vyhovuje a celkový homologační list vozidla netřeba. Pokud je na ní něco, co není sérově montováno a homologaci to podléhá a není to zapsáno v techničáku, pak je zapotřebí na tuto věc sebou homologaci přinést a následně to nechat zapsat do techničáku, na základě protokolu z STK (typicky jiná kola (rozměr pneu), výfuk, řidítka, světla....). Jinak STK je celkem brnkačka (pokud se nenarazí na vola). Například brzdy se na STK zkouší jenom popotlačním, protože namají jak to změřit.

    4.7.2023 od Milos1

    edit: K moto by jsi měl mít homologační příbal... ten by ti tohle vše měl vyřešit. ;)

    4.7.2023 od WoxmenRX

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist