KTM RC (DUKE) 125 2016

  • 0

    18.5.2023 od Hon123

    Ahoj, řešíme problém s KTM RC 125 rv2016 a to takový, že byla dcera na vyjížďce a při návratu začala slyšet lehké drnčení na motorce. Motorka po zhasnutí šla nastartovat pouze s lehce přidaným plynem a při startu střílela do výfuku, po nastartování už nestřílela, pouze při přidání plynu a vytočení do vyšších otáček se ozývalo to drnčení. Čím více motor chladl, tím více bylo při startu potřeba přidat plyn, jinak nenastartovala. Po úplném vychladnutí nastartovat již nelze. Startér točí motorem a ozývá se střílení do výfuku, ale motor nenaskočí ani s přidáním plynu. Po startování je kolem motorky cítit nespálený benzín. Vyměnili jsme svíčku, ale žádná změna nenastala. Jiskru svíčka pohledem hází, ale nevím, jak je silná, vstřik benzín stříká. Diagnostická kontrolka motoru nic neindikuje, při startování zhasne a rozsvítí se až při přerušení startování. Mohl by někdo poradit, o jakou závadu by se mohlo jednat a co by to chtělo zkontrolovat příp. změřit? Napadá mě ještě cívka komprese a tlak benzinového čerpadla. Co nějaké čidlo otáček nebo něco jiného? Dá se originální cívka nahradit nějakou levnější - obyčejnější, aby se dala vyloučit závada cívky (mám cívku ze Simsona 12V)? Mohlo by dojít k přeskočení rozvodového řetězu (v servisu KTM řekli, že řetěz na 99% nepřeskočil, že motor má manuální napínák řetězu, kde by přeskočení nemělo být možné)? Motorka má najeto 35 tis. km. Dcera zmínila, že při vyjížďce se jí podařilo zařadit někde mezi 5 a 6 rychlostním stupněm do (meziprostoru mezi rychlostmi) a chvíli se motorka chovala jako při jízdě na neutrál. Po přidání plynu následně rychlost zapadla do ozubení a mohlo to znamenat nějaký ráz. Předem děkuji za radu.

    Více na: https://cs.ktm-club...a/ktm-rc-125-2016-73

    Doplněno:

    Kdyby to nekomu nahodou pomohlo, zavadou bude nejspis praskla pruzina saciho ventilu. Ventil zustava otevreny a motor nemel kompresi. Demontovana hlava a az budou dily, napisu, zda to neni jeste neco dalsiho.

    21.5.2023 od Hon123

    Tak dnes zkontrolovany rozvody a ventily. Vyfukova vacka byla preskocena o zoubek. Retez presazen a nastaveno dle rysek. Ventilove vule to bude chtit udelat take, ale rozdily jsou + napr.0,05 - 0,10 oproti predepsanym hodnotam. Skrtici klapka a senzor pouze vycisten a vizualne zkontrolovan. Strileni je nyni hlasitejsi a neni do vyfuku, ale do sani. Nastartovat tedy stale nejde. Ma jeste nekdo nejaky napad? Pak uz jedine zacit menit dily, ale cim zacit? Cidlo skrtici klapky, vstrik, civku??

    21.5.2023 od Hon123

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (1)
  • 0

    19.5.2023 od pizda

    Chyba bude podľa mňa vo vstrekovaní pravdepodobne snímač polohy klapky alebo samotná klapka. Vychádzal som s prvých dvoch viet.

    Doplněno:

    Tak dnes zkontrolovany rozvody a ventily. Vyfukova vacka byla preskocena o zoubek. Retez presazen a nastaveno dle rysek. Ventilove vule to bude chtit udelat take, ale rozdily jsou + napr.0,05 - 0,10 oproti predepsanym hodnotam. Skrtici klapka a senzor pouze vycisten a vizualne zkontrolovan. Strileni je nyni hlasitejsi a neni do vyfuku, ale do sani. Nastartovat tedy stale nejde. Ma jeste nekdo nejaky napad? Pak uz jedine zacit menit dily, ale cim zacit? Cidlo skrtici klapky, vstrik, civku??

    20.5.2023 od Hon123

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist