-
17.1.2023 od Kylda
Přátelé Guzzisti, máte někdo zkušenost se zvýšením výkonu motorů 1200 4V?
Vím, že se dají nahrát dvě palivové mapy, ale netuším do jaké míry je jednotka programovatelná a kdo to případně dělá na zlínsku.
Předem díky za vaše reakce.
P
-
19.1.2023 od X-tra-X
Ahoj, záleží na tom, co od toho čekáš. V té řídící jednotce, co tam je, se dá naprogramovat prakticky všechno. Jde o to, že jestli čekáš něco podobnýho, co se dá udělat u aut, kde jsou oturbený motory a jen díky tomu se to dá výrazně nafouknout, tak to tady nejde. Tady je potenciál navýšení max. 10%, ale i to je většinou moc. V sérii toho moc neuděláš, pokud bys prováděl změny, jako že dáš jinej výfuk, atd. , tak potom to má smysl, s tím něco dělat. Jinak je to spíš o tom, že se trošku vyladí průběh výkonu, ale nic zásadního od toho čekat nemůžeš...proto to málokdo řeší, protože v poměru toho, na co to vyjde a co za to získáš...vím o čem mluvím, protože to dělám...
Doplněno:
Jo, tak to chápu, ale to by neměl být problém vyladit. Takhle by to reagovat nemělo, střílet do výfuku taky ne. Samozřejmě záleží na tom, jakou mapu tam nechal nahrát. Někdy se to dá diagnostikou zjistit, ale ne vždy u těchto jednotek. Pokud to nejde diagnostikou, tak jedině vyčtením dat a porovnáním.
19.1.2023 od X-tra-X
Děkuju za reakci.
Mám Sportku u které bych rád vyladit výkonovou křivku hlavně v nízkých otáčkách. Když pomalu přidávám plyn, dochází k silnému záběru motoru, žádná plynulost, ale spíš takový "kopanec". Je to nepříjemné např. při průjezdu zatáčkou v malé rychlosti. Navíc to při zavření plynu neustále střílí do výfuku, ten mám origo, žádný laďák. Jako první krok nechám seřídit klapky a uvidím co to udělá. První majitel nechal nahrát jinou palivovou mapu, ale bohužel o tom není záznam. Dá se to z jednotky nějak zjistit?19.1.2023 od Kylda
-
18.1.2023 od dolfy2
V sekci bazar někdo prodává čipování Švarc, mrkni jestli to jde na tvé moto. Nic lepšího není.
-
26.1.2023 od marna
Tak zas netreba hneď hádzať flintu do žita... Keď môže mať H2 kompressór, prečo by MG měla zuustat sedět v koutě
No je pravda, že prestavba guzzi na kompresorček alebo turbo skrýva isté úskalia