-
31.5.2022 od Kaciis
Ahoj všem, prosím o radu. Mám FZ1 (r.v. 2007, najeto cca 87 000 km, laděný výfuk IXIL), v poslední době po zahřátí motoru (myšleno delší souběžné jízdě), když zastavím (třeba na křižovatce) a chci se znovu rozjet musím motor vytočit do vyšších otáček aby motor nechcípnul (dusí se). Po rozjetí jede zcela normálně i při nižších rychlostech na 1. rychlostní stupeň.
Při rozjíždění po zahřátí studeného motoru na provozní teplotu se to nestává. Moto je pravidelně servisována (poslední servis cca před 200 km - výměna svíček, seřízení vůle ventilů, měření komprese-OK, výměna kapalin a filtrů, čištění ultrazvukem, výměna lamel spojky-cca před 1000 km atd.).
Děkuji za radyDoplněno:
Ještě byla měněna řídící jednotka.
31.5.2022 od Kaciis
-
31.5.2022 od Slávek-TDM
Tipuju vadnou indukční cívku - nebo možná i víc vadných. Originál není za pusu - 4 tácy za kus
Doplněno:
Děkuji, předám technikovi na přeměření
31.5.2022 od Kaciis
Jinak v návodu je postup měření odporu v cívkách:
https://www.manualsl...html?page=427#manual
CHECKING THE IGNITION COILS
The following procedure applies to all of the ignition coils.
Primary coil resistance 1.19–1.61 ? at 20°C (68°F)
Secondary coil resistance 8.5–11.5 k? at 20°C (68°F)31.5.2022 od Slávek-TDM