-
22.5.2022 od milor
Regulátor nebo vinutí alternátoru, to se dá proměřit jak na odpor, tak na napětí bez regulátoru.
-
22.5.2022 od Medved2
Měl jsem stejnej problém na cestě. Závada byla v kabelu co vede od regulátoru k baterce. Je tam konektor a ten byl zrezlej tak, že se vyhřál. Propojil jsem nové dráty a je po problému. Jen se k tomu blbě může. Nádrž a všechny boční kryty musí ven. I regulátor, protože jsou krátký dráty.
-
27.5.2022 od E-Ryc
U meho modelu 2012 byla svolavacka na spatne vinuti, netyka se te to taky?
-
30.5.2022 od krzx
Ahoj,
1) nastartuj a změř napětí na baterce (dobíjecí napětí by se mělo pohybovat mezi 13,8 - 14,6V. Pokud je tam okolo 12V, pravdědpodobně nedobíjí a problém asi nebude v baterce, takže:
2) Změř regulátor. Jak na to najdeš tady
3) Pak je nutné změřit stator. Vide zde.
4) Jestli se zdá vše ok, vrať se k regulátoru, ten by mohl mít problém. Nejjednodušší bude vyzkoušet záměnou za jiný, fuknční. (sorry, taková knížecí rada, ale je to jednodušší, než pořizovat nějaké měřící prostředky)
Ještě pro pořádek:
a) Lze provést vizuální kontrolu statoru. Stačí vypustit olej a odšroubovat kryt. Pro zpětnou montáž je ale třeba nové těsnění (hlavně ho tam zpět nelep lepidlem)
b) Taky prosím zkontroluj tlačítko startéru. Jakkoli se to zdá nepravděpodobné, často se ochodí a zkratuje.
..::krzxDoplněno:
... prosímtě, stator se dá změřit jen na kabelu, není ho nutné demontovat, jak je to na videu.
30.5.2022 od krzx
Odpovědí (6)
Pro vložení odpovědi se přihlaste.