V-strom nedobíjí, kontrolka dobíjení se chová normálně

Odpovědí (6)
  • 0

    22.5.2022 od milor

    Regulátor nebo vinutí alternátoru, to se dá proměřit jak na odpor, tak na napětí bez regulátoru.

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.5.2022 od Medved2

    Měl jsem stejnej problém na cestě. Závada byla v kabelu co vede od regulátoru k baterce. Je tam konektor a ten byl zrezlej tak, že se vyhřál. Propojil jsem nové dráty a je po problému. Jen se k tomu blbě může. Nádrž a všechny boční kryty musí ven. I regulátor, protože jsou krátký dráty.

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.5.2022 od ja1

    To může být i baterkou, třeba jde do zkratu a neudrží proud

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.5.2022 od Vondri

    Ktera kontrolka dobijeni po nastartovani zhasne?

    Doplnit odpověď

  • 0

    27.5.2022 od E-Ryc

    U meho modelu 2012 byla svolavacka na spatne vinuti, netyka se te to taky?

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.5.2022 od krzx

    Ahoj,

    1) nastartuj a změř napětí na baterce (dobíjecí napětí by se mělo pohybovat mezi 13,8 - 14,6V. Pokud je tam okolo 12V, pravdědpodobně nedobíjí a problém asi nebude v baterce, takže:

    2) Změř regulátor. Jak na to najdeš tady

    3) Pak je nutné změřit stator. Vide zde.

    4) Jestli se zdá vše ok, vrať se k regulátoru, ten by mohl mít problém. Nejjednodušší bude vyzkoušet záměnou za jiný, fuknční. (sorry, taková knížecí rada, ale je to jednodušší, než pořizovat nějaké měřící prostředky)

    Ještě pro pořádek:

    a) Lze provést vizuální kontrolu statoru. Stačí vypustit olej a odšroubovat kryt. Pro zpětnou montáž je ale třeba nové těsnění (hlavně ho tam zpět nelep lepidlem)

    b) Taky prosím zkontroluj tlačítko startéru. Jakkoli se to zdá nepravděpodobné, často se ochodí a zkratuje.

    ..::krzx

    Doplněno:

    ... prosímtě, stator se dá změřit jen na kabelu, není ho nutné demontovat, jak je to na videu.

    30.5.2022 od krzx

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist