Otáčky motoru

  • 0

    15.11.2015 od spiter

    Koupil jsem Szuki GS 500 2004 z druhé ruky, najeto dle tachometru 32000 km, ve skutečnosti odhaduju 2 - 3 x více. Ale je to držák, s tím jsem počítal. Většinu neduhů se už povedlo odstranit, ale jeden přetrvává: motor jde se zpožděním a hrozně líně do otáček. Jak se dostane přes na 7000, je to OK. Ale ve spodním pásmu špatný. Je to znát i při přidání na volnoběh, kdy je tam patrné zpoždění. Naopak při rychlém ubrání, jak na volnoběh, tak při jzdě, jdou zase otáčky pomalu a líně dolu. Taky na 6 to nejede. Vytáhne to 140 a konec. Přitom karburátory vypadjí v pořádku (tedy kontroloval jsem hlavně gumové membrány) a ty se nezdají být ztvrdlé.

    Doplněno:

    Svíčky nové, filtr nový klasický - na sání nic škrcené není. Laděný výfuk je, nějaká slabší kvalita. Pokud je to škrcené elektronicky, jak to zjistit? Asi jenom autorozovaný servis? Membrány v karburátorech se zdají ještě dobré, karburátory čisté. Více jsem zatím nekontroloval. Chod na PRI určitě vyzkouším, taky mě napadla ta podtlaková membrána. Rám, který je normálně eloxovaný, lesklý, stříbrný je úplně matný a šedý. Buď to stálo dlohodobě někde na slunci, nebo u moře, (dovoz IT). Brzdový kotouče totálně sjetý a ještě s vydřenými drážkami od brždění bez destiček, olej z vidlic prosakoval, řetězovka na šrot, atd....
    Ještě jsem zjistil jeden problém: Jeden výfukový svod se zahřívá o hiodně méně a později.

    Více na: http://www.motorkar...=poradna&oid=624
    Copyright © Motorkari.cz

    15.12.2015 od spiter

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    15.11.2015 od Emmette

    Popřemýšlel bych o seřízení karburátorů. Víš jistě že není přiškrcená a jestli ano, tak jestli bezchybně? -To by tě vracelo k seřízení karburátorů, případně jestli tam sou správný trysky.

    Díry ve výkonu můžou udělat sportovní filtr s laděným výfukem, obzvlášť pokud po takových úpravách původní majitel nenechal sladit karburátor - totiž to co popisuješ, vypadá na ochuzenou směs. Taky může jít o nasávání falešnýho vzduchu.

    Doplněno:

    Díky za info. Filtr tam je standard, ale laděný výfuk ano, nic moc kvalita...

    8.12.2015 od spiter

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.11.2015 od kilix

    podľa symptómov to máš zúfalo chudobné. Až keď nabehne okruh hlavnej trysky, až vtedy sa to chytí (7000ot a viac).
    Takže máš chudobné dva okruhy v karbcoch - voľnobežná tryska, ihla.
    Začal by som poriadnym vyčistením karbcov, ďalej podrobná kontrola celého sania, či neprisáva niekde falošný vzduch (môžeš použiť štart sprej a sprejovať na príruby, ak sa zvýšia otáčky, našiel si problém. ALE OPATRNE a hasičský prístroj maj po ruke). Ak nepomôže, treba to dať naladiť. Neviem či sa tam dá zdvíhať ihla, možno to niekto pred tebou "odborne" garážovo tunil a takto to dopadlo. Ale ja by som s takýmto ladením zbehol niekam, kde vedia ako na to.

    Doplněno:

    Díky, ano, filtr je nový, klasiský.

    8.12.2015 od spiter

    dúfam že vzduchový filter máš klasický, nie nejaký K&N "racing" ojeb.

    16.11.2015 od kilix

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.11.2015 od Ladakada

    Noo,ja byc h si tipnul synchronizaci karburátorů.

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.11.2015 od Bulit69

    Tak začal bych synchronizací, ta má velký vliv na zpoždění z volnoběhu, falešný vzduch se hledá blbě ale pomáhá mávat zapálenou cigaretou kolem náfuků, v jakém stavu jsou svíčky? velikost trysek, filt, výfuk? na kolikátém zářezu jsou jehly? podle čeho soudíš že má nalítáno 2-3x více? Škrtilo se to buď vložkou do sání a nebo jednotkou, taky koukni jestli ti dobře funguje podtlakový ventil na nádrži a ta hadička k němu jestli dobře těsní apropo na jakou polohu ventilu jezdíš? jestli na ON tak zkus PRI tím by jsi eventuelně vyřadil ten ventilek ze hry

    Doplněno:

    Díky za info. Svíčky nové, filtr nový klasický - na sání nic škrcené není. Laděný výfuk je, nějaká slabší kvalita. Pokud je to škrcené elektronicky, jak to zjistit? Asi jenom autorozovaný servis? Chod na PRI určitě vyzkouším, taky mě napadla ta podtlaková membrána. Rám, který je normálně eloxovaný, lesklý, stříbrný je úplně matný a šedý. Buď to stálo dlohodobě někde na slunci, nebo u moře, (dovoz IT). Brzdový kotouče totálně sjetý a ještě s vydřenými drážkami od brždění bez destiček, olej z vidlic prosakoval, atd....

    8.12.2015 od spiter

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.12.2015 od spiter

    Díky za info. Svíčky nové, filtr nový klasický - na sání nic škrcené není. Laděný výfuk je, nějaká slabší kvalita. Pokud je to škrcené elektronicky, jak to zjistit? Asi jenom autorozovaný servis? Membrány v karburátorech se zdají ještě dobré, karburátory čisté. Více jsem zatím nekontroloval. Chod na PRI určitě vyzkouším, taky mě napadla ta podtlaková membrána. Rám, který je normálně eloxovaný, lesklý, stříbrný je úplně matný a šedý. Buď to stálo dlohodobě někde na slunci, nebo u moře, (dovoz IT). Brzdový kotouče totálně sjetý a ještě s vydřenými drážkami od brždění bez destiček, olej z vidlic prosakoval, řetězovka na šrot, atd....

    Více na: http://www.motorkar...=poradna&oid=624
    Copyright © Motorkari.cz

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist