Podtlak v karburátory

Odpovědí (4)
  • 0

    8.11.2015 od KAWAHAB

    Asi ti to někde mezi škrtící klapkou a ventilem přisává falešný vzduch..Taky kukni na membrány,mohly steřet.

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.11.2015 od Valda5555

    Dík za odpověď! Ne myslím že to bude falešný vzduch ,není odkud... Sorry co znamená steřet?

    Doplněno:

    A nechci hledat příčinu... Příčin může být více,například různý tlak ve válcích... Chtěl jsem jen vědět kdy je lepší mít stejný podtlak, na volnobeh nebo v vyšších otáčkách. Dík

    8.11.2015 od Valda5555

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.11.2015 od kilix

    mne to mechanik nastavil na tie vyššie otáčky. Veď nejazdím na voľnobehu. Zrovná sa mi to asi od 2000ot/min a potom to už pekne drží. Voľnobeh je trošku rozhádaný, ale čo už.
    Príčina je zrejme mierna netesnosť niektorého zo sacích ventilov za voľnobehu (hydroštely majú pri voľnobehu nižší tlak oleja a nedokážu presne vyrovnať vôle ventilov, alebo proste treba zbrúsiť ventily, netesnosť medzi sedlom a ventilom).
    Takže tak. Nastav to na tie vyššie otáčky, ak ti to potom už ďalej drží zrovnané, nerieš. Budeš mať rozhádaný voľnobeh, ale v otáčkach to pôjde pekne.

    Doplněno:

    Ještě jedno Děkuji!!

    8.11.2015 od Valda5555

    Dík ! Je to rozumný...

    8.11.2015 od Valda5555

    Po nastavení over, či sa to zase nerozháda napr. pri 5000ot, 6000ot, 7000ot.
    ak to drži 3000 a viac stále zrovnané podtlaky, tak to máš niečo ako ja a neriešil by som to kým sa to nezhorší. Potom hlava dole, bohužiaľ.

    8.11.2015 od kilix

    Doplnit odpověď

  • -1

    10.11.2015 od barkas

    Ahoj, zkus si přidat bez nastartování na rukojeti trochu plynu. Zafixuj si to a změř si od nějakého nálitku šuplerou jak se otevírají klapky.Může to být i rozdílná vůle v bowdenech.Na dorazech u volnoběhu to máš dobré a po přidání se to může rozhodit.

    Doplněno:

    Děkuji všem! Ale rozhodl jsem vyrovnat podtlak jen na volnobeh .Důvod?!..
    Myslym si že podtlak v karburátorech po přidání plynu ne musí být stejný ,protože rychlost proudění, množství vzduchu v karburátorem 1 a 2 válce není stejná... To je daný airboxem,pro to dokonce i hlavní třisky karburátory 1a 2 válce mají různý rozměry.

    11.11.2015 od Valda5555

    lenže EN500 je radový dvojval, teda škrtiace klapky nie sú spriahnuté pomocou bowdenov, ale natvrdo oskou. Tam asi vôľa nehrozí.

    11.11.2015 od kilix

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist