jak s řídítky

  • 0

    23.9.2020 od lukasnoe

    Ahoj
    Rozhodl jsem se že si pořídím motocykl a mám otázku ke všem kdo vlastní moto honda vfr 800. Zatím jsem měl dvě motorky, první byla yamaha fz6 fazer a druhá Honda cbf 1000, u obou motorek jsou řídítka turistická, tedy rovná, Honda vfr 800 má řídítka mírně skloněná a jsou níže a z toho mám obavy. Zajímal by mne názor, ale né takový že všichni budou tvrdit že je to OK, jak je to s delší jízdou a jízdním pohodlí s těmito řídítky, zdá se mi že na delší jízdu nejsou dost vhodná z důvodu že tělo je více shrbeno a váha těla jde jak se říká do rukou, nerad bych se na tomto vydupkal a zjístil že bych brzo přišel o záda. Dík za postřehy.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (9)
  • 0

    23.9.2020 od StB

    Máš-li na mysli VFR800 Fi, tak tady mohu srovnávat s CBF1000 (měl jsem obojí) a CBF je pohodlnější. Posez na VFR ale není nijak radikální jako na některých supersportech a cestovat se na ní dá také. Dal jsem na jeden zátah z Itálie domů a bez bolesti zad, jen jsem trochu cítil v loktech. Mohu Ti doporučit srovnání obou v mém profilu.

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.9.2020 od jerzy_VFR

    Ahoj, měl jsem VFR 2001, skvělá motorka, ale jak jsem stárnul, začalo mě bolet zápěstí, hlavně od spojky. Byl to pro mě hlavní impuls pro prodej. Měl jsem i sadu na zvýšení řídítek, ale nestalo to za to. Spíš to prodloužilo moje trápení o rok. Na delší cesty po dálnici\rychlostce super, klidně 800km/den.
    Se zády jsem problém nikdy neměl.

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.9.2020 od Datlík

    Zdravím mám VFR 800, cestuje se na ní dobře, ale záleží na velikosti jezdce. Měřím 180 cm a 85 kg a je mi přesně. Bohužel pro většího člověka jsou asi moc zalomené stupačky, a větší váha na rukou. Pro srovnání jsem se mohl svést na Triumphu 955i Sprint ST ( pro mě anglické VFR ) má pohodlnější posez na delší cestování, ale zase mi přijde trochu sterilní než VFR. Přitom jsou motorky stejně velké, jen Triumph o kousek širší. Motorově mě, ale bavilo a baví víc VFR.

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.9.2020 od CR500

    Ted mam fz1 fazer gt... a stale se mi styska po vfr800fi riditkach, ktere byly idealni. Z VFR byla citit kvalita po vsech smerech. Jedinou slabinu byly poddimenzove predni vidle, ktere se pri sportu kroutily a male moznosti nastaveni. Proti cbf1000 co ma bracha a na ni se take svezu je vfr milionkrat univerzalnejsi a zabavnejsi

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.9.2020 od sfv

    Jezdil jsem vše s označením VFR fi,vtec,X , na fi je pohodlné sedlo , ale po 60 km bolest pravé ruky ,až se mi nechtělo brzdit , protřepat a zase klid na 20 km , na X jsou hodně vysoko řídítka a bolest žádná , Vtec pro mě ok cca 100 km kamarád ho prodal kvůly bolesti levé ruky -těď má X 2016 a je spokojený .Gsx r 1000 , 600 ruce mě neboleli ale je znát váha na rukou !! VFR FI vadí nemožnost sklopení brzdové páky ( jedině jinou s oddělenou nádobkou) zvednout řídítka stačí jen o 1cm nad brýle a je to hned pohodlnější.

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.9.2020 od Mike70

    Na VFR budeš sedět jako na pořádný motorce , budeš mít skvělou odezvu od předku a v zatáčkách si budeš připadat jako na supersportu, ale budeš za to platit daň při delších cestách. Bolavá zápěstí až k loktům (jednou sem si po celodenních 1000 km musel vzít i Ibalgin, abych usnul...), bolavá záda a zadek. Ovšem mně je letos padesát, ve dvaceti to bude jiný... Ale stejně bych neměnil a i přes přísahy, že už v kuse nepojedu více jak 500 km, sem letos dal v kuse 2x 550, 2x350, atd.

    Doplněno:

    mně bude letos 57! takže si musím hodně dobře rozmyslet jestli do VFR jít.

    25.9.2020 od lukasnoe

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.9.2020 od Bedla20

    Podívej se na můj profil. Něco málo tam k tomuto tématu píšu. Bedla20

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.9.2020 od vqvq

    Ahoj, měl jsem CBF600, velice pohodlná, motor samet.
    Pak jsem ji vyměnil za VFR800/2008 a to je naprostá pecka, motor, projev, pocit při průjezdu zatáček apod. všechno dokonalé. Jezdím velmi málo (VFR zatím ~20.000km) a při i ne moc dlouhých cestách jsem míval problém s únavou/bolestí od páček a plynu (prsty, dlaň) ale trochu i ta zápěstí. Oproti CBF je to nesrovnatelně sportovnější - posez, celkový projev, MOTOR... Váha na rukou je samozřejmě o dost víc.
    Minulý rok po pár km na jaře ty ruce už bolely opravdu dost a byla to otrava, tak jsem pořídil Tracer 900GT a to je tedy na cestování podstatně pohodlnější - vzpřímenější posez, quickshift, tempomat - samé úlevy pro ruce. Ten sportovní prožitek je ale na VFR jinde - takže zatím se s ní ani nemůžu rozloučit, i když mi blokuje garáž VFR800 je srdeční záležitost

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.10.2020 od Jenick

    Ahoj, snad nejdu s odpovědí s křížkem po funuse Měřím 176cm, vážím 85kg. VFR jsem měl 7 let. Letos jsem ho se slzou v oku (doslova) pustil do světa. Důvod? Vlivem zdravotních potíží mě začaly po 50 kilometrech šíleně bolet zápěstí - a to takovým způsobem, že jsem byl ochotný jet zbytek cesty na jedničku, jen abych už nemusel sahat po spojce. A co mě nejvíc vytočilo, bylo zjištění, že na bratrově CBF 1000 (stejná, jako Tvoje), najedu klidně 350 v kuse a nic se neděje. Na dlouhých cestách (500km+ denně) jsem na VFR dost cítil kolena (jsou za jízdy hodně pokrčená), posez nenabízí příliš možností změnit polohu, zvlášť ve dvou. Jsem dost pobitej ze sportu, ale o 25 let mladší, než Ty. Mám obavu, že VFR už by tě nenadchla, i když se jedná o nejlepší motorku, kterou jsem, kdy měl. A mít budu...

    Doplněno:

    Tak děkuji za postřehy a toho čeho jsem se obával je reálné, takže úvaha o VFR jde stranou a zůstavají pouze dvě možnosti a to zpět na CBF 1000 nebo druhá možnost a to yamaha fzs 1000. Tak uvidím co vyberu.

    4.10.2020 od lukasnoe

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist