Ma tatko vypadat pist?

Odpovědí (5)
  • 0

    31.10.2019 od Jirkacbx

    Záleží,jak silná vrstva toho karbonu je.
    Motorka nejnovější neni,trochu papá olej,svíčky kdovíjaký,karburátory se čistily taky NĚKDY,nehledě na seřízení bohatosti a podobně.
    Fotky nic moc.
    Jezdi a je to.

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.11.2019 od mira-xj

    Píst bych řekl že na ty km normální. Spíš by mě zajímali ventily. Na mém FZS 1000 po 80tis byla pěkná vrstva bílé tvrdé srágory (cca 1mm),která šla sundat jen ocelovým kotoučem ve vrtačce.

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.11.2019 od zdenysrx6

    změř kompresi , to ti poví o stavu valců / pístů nejvíc

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.11.2019 od combust

    Taky bych řekl že je to odpovídající nájezdu. nedávno jsem to samý s kamerkou zkoušel u mojí ktm 690 s 30tkm a cca 75% pístu bylo podobně pokrytý karbonem. V místech pod sacími ventily to bylo čistší.
    Na druhou stranu, už jsem taky rozebral 30 let starej motor z Audi 80 po 425tkm a písty byly bez karbonu (možná protože to posledních cca 200tkm to běhalo na lpg).
    Jak je již zmíněno výše, větší vliv mají ventily (ty se umějí pěkně obalit) a komprese (stav kroužků atd.).

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.11.2019 od ViperCZ

    Nalej tam pár nádrží vervy, případně nějaké aditivum na rozpouštění karbonu a frč vesele dál

    Doplněno:

    Přesně, jen základně přejít motor popřípadě udělat servis - olej, filtry a lejt kvalitní benzín. Pak už jen jezdit dokud se to hejbe

    18.11.2019 od juryna007

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.

TOPlist