-
31.7.2019 od vorvanvelky
Ahoj kamarádi, mám delší problém s dobíjením. Pokud nesvítím,tak je to dobré-baterie dobrá- ale bohužel když rozsvítím jen normální světla,tak mi problikává kontrolka- pokud zapnu blinkry -souběžně mi bliká i kontrolka - a když k tomu přidám i mlhovky,tak mi kontrolka svítí - POŘÁD.
Přišel jsem i na to,že mi to způsobuje Spínací skříňka-dána NOVÁ. Jenže problém neustává.
Může to dělat REGULÁTOR DOBÍJENÍ-nebo RELÁTKO?????
Měl někdo z Vás téže tento problém- nebo mi může pomoci-poradit????
Moc děkuji chlapi. Kamarád autoelektrikář zatim tápe. Stáhnul jsem si i diagram kontroly Dobíjení-krok po kroku. Též i dokumentaci elektro rozvodů.
Je mi 67 let a ještě bych se rád potěšil z jízdy.
Díky za jakoukoliv odpověď. Hezký den i mnoho dalších bezpečných kmDoplněno:
Mám ji přes 2 roky a ze začátku to bylo v pohodě. Jako v autě. Zapnul klíček -kontrolky svítí- po nastartování zhasnou,kromě světel-při rozsvícení všech světel i blinkrů byla zhasnuta též. Teď problikává a i svítí. Vyměnila se spínací skříňka- páč se mi úplně vybila baterkla a pak to bylo v poho. Teď nee . Díky
31.7.2019 od vorvanvelky
Tato motorka je dovezená z Německa a majitel si tam přidal na řídítka-panel s kontrolkami - je to pod názvem- LADE
31.7.2019 od vorvanvelky
-
31.7.2019 od Milos1
Jaká kontrolka ti problikává? Virago 535 nemá kontrolku dobíjení
Doplněno:
Bylo by hezké, kdybys napsal, jestli a jak se to vyřešilo. Jednak z toho plyne poučení a za druhé je to slušnost. To tady ale ví málo kdo.
1.8.2019 od Milos1
Chce to změřit dobíjecí napětí na baterce při mirně vyšších otáčkách, než je volnoběh. Pokud bude menší než 13V tak to nedobíjí. Pokud po přidání plynu napětí ještě klesne, je to zpravidla vadný regulátor. Může to být ale i špatný kontakt (přechodový odpor) v konektoru připojení alternátoru k regulátoru a akumulátoru.
31.7.2019 od Milos1
-
7.8.2019 od Emptytank
Tak doplňuji jak se to vyřešilo.
Předem děkuji všem za rady. Kontrolku jsem myslel neutrálu, zde byla chyba na baterii, neb kontakt nebyl kontaktní.
A problém jsem vyřešil stylem nikoliv Okamurovy ale Occamovy břitvy. Najdi nejméně komplikované řešení, které odpovídá Tvému problému. Takže když jsem stále musel dobíjet baterii, problém bude nejspíše v dobíjení baterie. A problém jsem vyřešil, ač to byl trochu risk, že jsem vyměnil regulátor dobíjení. A voilá. Problém vyřešen.
Děkuji všem za rady a omlouvám se, že jsem odpověděl s takovým zpožděním nebo jsem se k opravě dostal nedávno a na motorkáře až nyní.
Buďte zdrávi a mnoho šťastných kilometrů.Doplněno:
P.S. Mám společnou garáž, což nastolilo socialistickou enklávu. Takže mně bylo znárodněno vybavení od šroubováku po ampérmetr. A navíc Virago mám po druhém majiteli takže ta elektronika vypadá jako kdyby se přes ní prohnala skupina Rudých Khmérů.
7.8.2019 od Emptytank