-
2.5.2017 od martyzx10r
zdar lidi,mám gsxr 1000 K1,v 10ti tis.otáčkách začne motor kuckat a motorka nepříjemně škube.pokud ji podržím ukáže se chyba C-27 což je podle manuálu chyba zapalování 4.válce.svíčky,fajfky jsem vyměnil,problém přetrvává.dělá to i na místě když vytočím motor.porádí někdo co by to mohlo být?
-
3.5.2017 od kilix
cievka je tam vo fajke vlastne, nie?
môžeš ešte skúsiť prehodiť tú cievku zo štvrtého valca na niektorý iný, či problém zostane na štvrtom valci. Ak áno, tak hľadaj po trase k ECU po káblikoch, skontroluj konektory, skontroluj izoláciu vodičov. Ak je ale problém v ECU, tak to ti neporadím.Doplněno:
Souhlasim s kilix, C-27 je chyba zapalovani na 4. valci.
4.5.2017 od Slávek-TDM
V ecu (cdi?) problem neni,zkusebne jsem ho vymenil
3.5.2017 od martyzx10r
-
2.5.2017 od StiefTomas
Tak asi to bude někde na přívodu... běž po drátech...
Doplněno:
môže byť že zrovna v týchto otáčkach tam vzniká nejaká rezonancia, ktorá napr. uvoľní spoj na konektore a podobne. Treba každopádne začať s tým, že sa takéto jednoduché veci vylúčia - káble, konektory, spoje.
3.5.2017 od kilix
Taky mam ten dojem,mate me ze to zlobi presne od 10ti tis.ot.
3.5.2017 od martyzx10r
-
2.5.2017 od pistapista31
4 vlaca by som sa drzal premeraj fajku či dava spravne napätie
Doplněno:
ako tu niekto písal prečistit všetky kontakty sprejom na kontakty , zmerat či dobija spravne bateriu , keď bude problem stale tak prejst na palivovu sustavv ta chyba co vypisuje može byť mätuca informacia
3.5.2017 od pistapista31
fakt take vysoke napätie sa asi ťažko zmera jedine že si naliaty fenetom ako ja včera :)
3.5.2017 od pistapista31
na fajke odpor
3.5.2017 od pistapista31
Fajfky jsem vymenil,problem bude zrejme v privodu
3.5.2017 od martyzx10r
akože voltmeter strčíš do fajky?
3.5.2017 od kilix
-
5.5.2017 od Michal-F-
Čau, zkus se obrátit na CHarlie moto Teplice, dělá Suzuki a TRiumph, je dobrej.
-
3.5.2017 od juryna007
Ahoj.. Nejsem expert ale buď v těch hrncich není co zapálit nebo čím to zapálit... A pokud jsi vše co se týče elektriky udělal a jsi si jistý že správně, šel bych po nedostatku paliva ve válcich včetně samozřejmě přísunu vzduchu...