-
19.2.2017 od ronda
Ahoj
Chci koupit reverku a při objíždění nabízených kousků jsem narazil na jednu, která se mi docela líbí.
Při zkušební projížďce jsem ale narazil na to, že za chodu motoru jde z jedničky na dvojku hůř řadit (občas velmi špatně), hlavně ale nejde chytit neutrál. Řadící páka jde velmi těžko (brání se) - a pak přeskočí zas do kvaltu. Neutrál neulovím ani při citovce rukou.
S vypnutým motorem pak jde řadit kvalty jedním prstíkem a neutrál tam skáče ochotně.
Máte s takovým problémem někdo zkušenost ? Prodejce chce dát motorku do servisu, závadu odstranit a motorku dál nabízet k prodeji.
Maličko váhám, jestli se o motorku dál zajímat, nebo se obávat možnosti návratu problému (podle toho, čím by to mohlo být a jaké by mohly být možnosti opravy)
Předem dík za rady a názory
RomanDoplněno:
Tak že prý byly sjeté lamely spojky, mění je.
Máte někdo představu, kolik se tak obvykle najíždí, plus mínus, do výměny lamel na takovéhle docela lehké motorce, žádném divochovi ? Jen pro hrubou představu.20.2.2017 od ronda
-
19.2.2017 od yozo444
To že netrafíš do neutrálu može robiť to ak zle je nastavení spojkový kábel alebo priliž veľa oleja v motore
-
22.2.2017 od zdenysrx6
tohle je nesmrtelná mašina,kamoš jí prodaval se 140 000 km a pořad to byl šepot květin,měnil jenom olej filtry svíce a furt jezdil za 4,5 na sto
-
22.2.2017 od kuzmič
Já měl s původní spojkou najeto kolem 150 000km a pořád fungovala na 100 %
Ale prase zničí spojku za pár kilometrů, to máš těžké... -
7.5.2018 od k2j89
Mám najeto cca 96000 km na tachometru, kolik je skutečných nevím, ale já jsme spojku měnil loni, asi před 500 km, takže pokud by km na tacho odpovídaly skutečným km, tak asi těch 95000, protože do té doby ji nikdo neměnil