-
7.9.2016 od Riksa98
Ahoj prosím o radu sem vlastníkem Kymco Pulsar II 125 r.v.2012 ,asi po 3 měsícach sem přijel domů zastavím a slyším cvakání. Otec mi říkal že jsou to ventily tak jsme k tomu sedly seřídily ventily ma tam být vůle ventilů 0,08 S/V protože nemam tento průměr sparoměrky tak jsme tam daly 0,10 chci se zeptat jestly to nějak vadí a nebo ne, protože to furt cvakalo tak jsme si myslely že je to rozvodový řetěz koupily jsme proto novy rozvodák. Po tým jsme se koukly na novej i starej, ale starej nebyl vůbec vytahaný i tak sme tam daly nový řetěz i rozvodový kolečko a furt to cvaká. Nemáte prosím s tímhle někdo zkušenosti ?? Kamrad co je vyučený opravář mi říkal že to může byt podpalenými ventily. Mistr z praxe mi říkal že to zase může byt ojnice, proto se ptam ještě vás zkušenych motorkářů. Děkuji ´:)
-
7.9.2016 od Dřík
Pokud to vyloženě klepe, bude to klikový ústrojí. Pístní čep, ojniční čep...
Bohužel motor ven a rozborka, abys zjistil co to je...
Čím dřív to rozděláš, tím víc zachráníš. Tím myslím, to nestartovat a nezkoušet dál. Prošli jste defacto všechno co by mohlo "cvakat". Klepání je téměř jasnej příznak kliky jako takové.Doplněno:
Pokud to jde v rámu, sundejte hlavu a válec. Stalo se mi tu, že do válce spadl kousek oceli a klepal o hlavu. Jdi postupně, a pokud máš tu smůlu, a sundáš válec zjistíš, jestli je to dole nebo nahoře.
7.9.2016 od Dřík
-
8.9.2016 od kilix
klepať môže všeličo, nahraj to na videjko a ulož sem.
Aby to nebolo ako ja, že niečo úžasne klepalo v rytme s otáčkami motora, nastavil ventily, pozeral, zisťoval, nešťastný chodil, že asi čap alebo ložisko a nakoniec to bola uvoľnená krytka na výfukovom potrubí
môžeš použiť fintu, že zoberieš rúrku, počúvaš a snažíš sa lokalizovať miesto odkiaľ to klepe. Ale ak to vyložene trieska, tak to radšej neštartuj. Z tvojho opisu nie je jasné, o aký typ klepania sa jedná.