Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zajímalo by mě, jestli někdo vzal na offroad maraton někdy nějakýho scramblera (např. Ducati, Triumph) nebo nějaký cestovní enduro, to bych totiž udělal rád já profil závodu a tratě by snad nemusel být na překážku...
Yamaha99-jako bys vyprávěl můj příběh s jiným koncem jen, když už jsem začal sklízet ovoce(věnce) dostal jsem na konci sezóny blbej nápad sundat laminaty a ještě se svézt, trochu listí v zatáčce a bylo, ve 150 svodidlo udělalo své a nohy se našly jen díky jednodílné kombosce, kdybych to icko netrefil přímo pánvi a přišel o hnatu o kousek níž, jezdil bych určitě dál, takhle si to můžu jenom přát, takže i za tu cenu co okruhy stojí se to určitě vyplatí
Jeste bych doplnil treba, dalsi velice levne moto-zavodeni s kterymi mam zkusenost: STRMY VRCH CHYNOV - je to uz tradicni hill climb = levne startovne staci jakakoli kroska/enduro (pripadne zavodni jawa/cz vlastni katogorie) Supr ze si clovek zazavodi se skutecnymi celebritami cross/enduro. Ideal mit horsi plasty a nahradni packy o srandovni "bezpecne" pady ve svici v 0 rychlsti neni nouze
AUTOMOSPRINT/MOTOSPRINT vodnany - 1/4 mile presne mereni, kategorie ...Supr si vyzkouset jak na tom je vykonost motorky po vlastnich netestovanych upravach + pro okruhare se naucit nejleps start ze semaforu (meri se reakcni doba, a rychlosti a casy v ruznych sektorech). Automosprint ma i vyhrazen cas pro verejnost a take vam to zmeri.
Skvělej tip na novoroční předsevzetí
Ještě bych doplnil závody MotoGymkhana, ve výčtu low cost závodů by rozhodně neměly chybět. A i když se to nemusí na první pohled zdát, tak je to taky sranda
No ja zacal jezdit ve 4 letech na krosce kterou mi tata doma v kulne vyrobil a pak kdyz mi bylo 13 poridil me a starsimu brachovi cagivu v dobe kdy frceli simsoni a ja na ni najezdil vic nez bracha a motorky jsem miloval... koukal jsem kazdy zavodni vikend na gp i superbiky a pak prisela ta doba, kdy jsem zacal zavodit. Bylo mi 14 a zacal jsem s partou nadsencu kde byli hlavni kluci Tomas Brzak(redaktor casopisu motocykl) a Jenda Karasek dnes ( motohouse) a vybrali mi na zacatek dragstera a hned z toho byli vence a mistr republiky. Skoda, ze se toho hlavni akter a nadsenec Tomas nedozil . Pote prechod na 125 spp a konec kariery, protoze to stalo dost penez... Dalsi motorku jsem si koupil az ve 20 z prvnich vyplat a zacalo mladicke nerozvazne klickovani mezi auty a vylety smer Tanvald, kde jsme si dokazovali kdo ma vetsi koule.. ve 23 jsem porifil R1 prvni strikacku a bylo to jeste horsi prisel prvni naraz do auta a nastesti bez zraneni a tak jsme se s klukama rozhodli, ze svoje kocicky prevleknem na okruh tam zacalo dalsi mereni sil a ja se smal, ze se avoji 13 letou babcou omlacenou ze vsech stran vytiram kluky na novych bmw, kawach, a yamahach... ale po case to prestalo stacit a piridil jsem R1 big beng po par padech jsem prisel na to, ze je to jrn pro bohaty kamarady jenz neresej penize... Jeden den s agenturou vyjde na 20 tisic a to clovek nesmi spadnout... startovny cca 6 a gumy 12tisic.. na motorku neni problem nasetrit, ale na ten provoz na okruhu. A mit doma moto za 200 tisic a jen na ni koukat v garazi je blbost, tak jsem to prodal a jezdim uz na zavody s nasim velkoklubem jen jako mechanik a porad se chci svest, ale po pravde uz jen na okruhu a silnice mi nic nerika neda se na ni vytezit maximum a je to nebezpecny. Tak jezdime road racing a sem tam okruh a je nam fajn! Preci jen je to krasny konicek
Zajímalo by mě, jestli někdo vzal na offroad maraton někdy nějakýho scramblera (např. Ducati, Triumph) nebo nějaký cestovní enduro, to bych totiž udělal rád já
profil závodu a tratě by snad nemusel být na překážku...
Yamaha99-jako bys vyprávěl můj příběh s jiným koncem jen, když už jsem začal sklízet ovoce(věnce) dostal jsem na konci sezóny blbej nápad sundat laminaty a ještě se svézt, trochu listí v zatáčce a bylo, ve 150 svodidlo udělalo své a nohy se našly jen díky jednodílné kombosce, kdybych to icko netrefil přímo pánvi a přišel o hnatu o kousek níž, jezdil bych určitě dál, takhle si to můžu jenom přát, takže i za tu cenu co okruhy stojí se to určitě vyplatí
Jeste bych doplnil treba, dalsi velice levne moto-zavodeni s kterymi mam zkusenost: STRMY VRCH CHYNOV - je to uz tradicni hill climb = levne startovne staci jakakoli kroska/enduro (pripadne zavodni jawa/cz vlastni katogorie) Supr ze si clovek zazavodi se skutecnymi celebritami cross/enduro. Ideal mit horsi plasty a nahradni packy o srandovni "bezpecne" pady ve svici v 0 rychlsti neni nouze
AUTOMOSPRINT/MOTOSPRINT vodnany - 1/4 mile presne mereni, kategorie ...Supr si vyzkouset jak na tom je vykonost motorky po vlastnich netestovanych upravach + pro okruhare se naucit nejleps start ze semaforu (meri se reakcni doba, a rychlosti a casy v ruznych sektorech). Automosprint ma i vyhrazen cas pro verejnost a take vam to zmeri.
Edit: Moje chyba, četl jsem Motosalon místo Motoslalom. Odvolávám, co jsem odvolal
Skvělej tip na novoroční předsevzetí
Ještě bych doplnil závody MotoGymkhana, ve výčtu low cost závodů by rozhodně neměly chybět. A i když se to nemusí na první pohled zdát, tak je to taky sranda
No ja zacal jezdit ve 4 letech na krosce kterou mi tata doma v kulne vyrobil a pak kdyz mi bylo 13 poridil me a starsimu brachovi cagivu v dobe kdy frceli simsoni a ja na ni najezdil vic nez bracha a motorky jsem miloval... koukal jsem kazdy zavodni vikend na gp i superbiky a pak prisela ta doba, kdy jsem zacal zavodit. Bylo mi 14 a zacal jsem s partou nadsencu kde byli hlavni kluci Tomas Brzak(redaktor casopisu motocykl) a Jenda Karasek dnes ( motohouse) a vybrali mi na zacatek dragstera a hned z toho byli vence a mistr republiky. Skoda, ze se toho hlavni akter a nadsenec Tomas nedozil
. Pote prechod na 125 spp a konec kariery, protoze to stalo dost penez... Dalsi motorku jsem si koupil az ve 20 z prvnich vyplat a zacalo mladicke nerozvazne klickovani mezi auty a vylety smer Tanvald, kde jsme si dokazovali kdo ma vetsi koule.. ve 23 jsem porifil R1 prvni strikacku a bylo to jeste horsi
prisel prvni naraz do auta a nastesti bez zraneni a tak jsme se s klukama rozhodli, ze svoje kocicky prevleknem na okruh
tam zacalo dalsi mereni sil a ja se smal, ze se avoji 13 letou babcou omlacenou ze vsech stran vytiram kluky na novych bmw, kawach, a yamahach... ale po case to prestalo stacit a piridil jsem R1 big beng
po par padech jsem prisel na to, ze je to jrn pro bohaty kamarady jenz neresej penize... Jeden den s agenturou vyjde na 20 tisic a to clovek nesmi spadnout... startovny cca 6 a gumy 12tisic.. na motorku neni problem nasetrit, ale na ten provoz na okruhu. A mit doma moto za 200 tisic a jen na ni koukat v garazi je blbost, tak jsem to prodal a jezdim uz na zavody s nasim velkoklubem jen jako mechanik a porad se chci svest, ale po pravde uz jen na okruhu a silnice mi nic nerika
neda se na ni vytezit maximum a je to nebezpecny. Tak jezdime road racing a sem tam okruh a je nam fajn! Preci jen je to krasny konicek