renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa Stadion S11 (1960)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MasterX
Vloženo 20.1.2013
Aktualizováno 19.8.2013
Zobrazeno 3 866x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Novej mazel do garáže - ohnutá trubka s dvěma kolama a motorem modelářských rozměrů

Více fotografii

Motorka koupena od chlapíka z aukra

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Jawa Stadion S1: Žádnej jsem nenašel za rozumnou cenu
Jawa Stadion S22: S11 se mi líbí víc... Ale třeba se u mě časem objeví i ta 22. :-) (Edit - o měsíc později došlo i na tu S22 :-D )

První dojmy - Stál u prodejce opřenej o zeď bez zadního pláště a duše, chromy na kolech po smrti, na druhou stranu byl kompletní a v origo laku, navíc za rozumnou cenu. Motor se točí a vše je zdá se použitelné.

Motorku bych doporučil pro - někoho, kdo nespěchá, ale zároveň dokáže ocenit nízkou hmotnost, mocnou sílu motoru, výběr ze dvou kvaltů a kouzlo jízdy na ohnutý trubce s kolečky. :-) Moped má i nosič, takže je vrcholně praktický i pro stěhování. :-D V kombinaci s mizivou spotřebou a kouzlem osobnosti téhle Rakovnicko-Budějovické nádhery slibuje stroj opravdu silné zážitky.

Doplňky na motorce - jiné sedlo, sem tam doplňky RatStyle - mastnota, koroze, prach a špína. To ale napravíme...

Recenze

S11 se mi vždycky líbila - je to něco tak jednoduchýho, že už to jednodušší bejt nemůže. Tahle se zjevila na aukru, tak jsem si kondičně přihodil (byl to už asi patnáctej Stadion, o kterýho jsem se tam snažil... ) a ono to náhodou vyšlo. Je to ročník 1960, takže asi poslední modifikace před zahájením výroby S22. Podle prodejce šlo o pozůstalost po strýčkovi, takřka vše je originální a krom chromů je na tom moped vlastně docela dobře. Lak bych rád zachoval původní, renovovanejch S11 je poslední dobou všude hromada. Takže leštěnka a jedem... Nakonec po zralé úvaze padlo rozhodnutí částěčně přelakovat - přední blatník byl odrbanej a naštětkovanej na bílo, zadní vzadu hodně orezlej, nosič taky a nádrž by se ke zbytku po laku nehodila. Tak aspoň rám zůstane jak je, jen se mu pomůže leštěnkou.

Sezona 2013
Letos je hlavní plán zprovoznění...
Provedené práce:
- vyčistit, odrezit, rozleštit, kola stříknout na sttříbrno, časem třeba přijdou chromy...
- koupit jeden nový plášť, druhý byl k mopedu, oba nasadit.
- lak nádrže, blatníků, krytu řetězu a nosiče.
- motor zkontrolovat, přetěsnit, vyměnit olej, vyčistit, seřídit
- kontrola resp. výměna elektroinstalace, přeci jen ty slabý drátky už tam jsou 53 let...
- instalovat rozumnější sedlo, prozatím kožené odpružené z kola Super DeLuxe.
Plány:
- dolejt benál a zavrčet!
- sehnat kartičku a pojistit
- Nasadit kokos, jezdit po okolí a chytat mouchy mezi zuby...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MasterX
MasterX napsal 03.02.13 v 16:10

Hele, já nejsem muzeum! Zase tolik toho tady neni a unikát vesměs žádnej Ale je moc motorek na kterejch bych se chtěl projet... a protože mi je nikdo nepujčí, musím si koupit svoje Ale díky za hodnocení, ty H-Dčkáři... (Btw, H-D mi ještě v garáži chybí... Chtěl bych jednou WLC... )

Pipan
Pipan napsal 03.02.13 v 10:14 10b.

kdy otvíráš veřejnosti

MasterX
MasterX napsal 23.01.13 v 16:51

díky k těm chromům - koleno je jediný ok, koncovka laufu přijde asi do vypalovací stříbřenky (a třeba časem replika v chromu), světlo bych vzal chrom barvou, ráfky stříbrná (opět třeba časem budou nový)... Uvidíme co z laku pujde zachránit, blatníky vypadají místy docela zle.

ale už se moc těšim až se projedu

Martic
Martic napsal 23.01.13 v 10:40 10b.

Mimo chromů je to zachovalej stroj . Přeju ať ti jde práce od ruky a mnoho much mezi zubama .

MasterX
MasterX napsal 20.01.13 v 17:47

Bojim se, že do žebráku asi nestíhám... Práce až až. Navíc když Chotusice jsou v době, kdy už mam školu, takže pak toho zas moc neudělám až do června... S trochou štěstí by se ale daly Všelibice. Budu potřebovat koupit duše, jeden plášť, asi i ložiska kol, elektroinstalaci a nevim jak je na tom zapalování a spojka. Jinak motor se točí, řadí, dekompresor funguje, všechno jak má bejt. Snad zejtra najdu chvilku se na to kouknout a v únoru bych chtěl začít na něm dělat.

Více komentářů



TOPlist