PROFIL MOTORKY

Kawasaki VN 1600 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ozzef72
Vloženo 27.11.2012
Aktualizováno 25.1.2023
Zobrazeno 5 247x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to kurňa silna černa bublava Kawa, co ma pod nadržu schovany parnik !

Více fotografii

Motorka koupena od od dílera (dovoz z D) - Profesionální jednání - doporučuji LM - Moto Rabštejnská Lhota

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XV 1600 WildStar: Neobjevil jsem Wildu v top stavu, kterou by byl její majitel ochotný prodat.

První dojmy - Najel jsem od dovozce zatím jen 250 km, ale prozatímní dojmy jsou nepopsatelně krásné ( pro toho,kdo doteď jezdil jen na drakovi 650 a převážně s batůžkem) . Mašina má čisté línie a nádherný tvar nádrže a vše je z železa - žádné plasty. Sedí parádně na cestě - výborně se ovládá, má dostatečný výkon a úžasný krouťák a brzdí to, když potřebuješ :-) - Mám pocit, že jsem doteď jezdil na koloběžce ... :-) Dojmy po 1 sezóně jsou ve skrze pozitívni. Najeto sice mnohem míň něž loni na Drakoušovi ( jen něco pře 6 tisíc ), ale zato v naprosté pohodě - přímo si vychutnávám tu parádní ovladatelnost a dostatečný výkon mašiny - teď by to chtělo přes zimu něco našpórovat a vyrazit v sezoně 2014 někam dál a na déle ( něco už v plánu mám :-) ) Tak je konec října 2014 a 2 sezóna s Káwou je už takřka celá za námi :-( Letos jsem vyměnil obě gumy, abych mohl vyrazit dál ... No na tachošu letos přibylo takřka 10 000 km, takže spokojenost. V létě jsme se koukli s kolegy z klubu mimo jiných míst taky na 14 dnů do Alp a k moři do Chorvatska a shodli jsme se na tom, že je takřka škoda brousit gumy a palit benzín na těch naších okrskách, když za pár hodin je člověk na krásných serpentýnách v Rakousku, nebo Itálii. Jinak cesta zpět ve dvou i s batůžkem ze Zadaru domů na jeden zátah 978 km s přestávkami za 14 hodin a tělo to zvládlo v pohodě - to by asi na jiném stroji nebylo tak snadné, takže spokojenost . Závady a poruchy nebyly žádné a tak se už teď těším na sezónu 2015, už máme s kolegy několik dalších pěkných cílů, doufám že nám vyjde počasí jako letos. :-) Tak je opět konec října a můžu už bilancovat - letos ( tedy v r. 2015) jsme byli s kolegou z klubu Vlkem a našimi robkami v červnu na 14-ti denním tripu po Slovensku - Maďarsku - Rumunsku - Bulharsku a Srbsku. Mašina pracovala na 100 % bez jediné chyby a to i v bahně, dešti a šílených výmolech na Rumunské TransAlpině a Transfagarašanu - až mi ji bylo místy líto co ji to provádím :-). Celkem letos zatím natočeno víc jak 9000 km. Mimo běžné údržby ( obě gumy,olej filtry, svíčky atd) jsem letos vyměnil taky náplně v přední vidlici a dokoupil do foroty zadní brzd. destičky ( už dojíždím žiletky ) No a příští rok, máme v plánu se podívat trochu více na západ ... Rok 2016: Vlk na jaře bohužel tragicky zahynul při autonehodě, tak nakonec jsme jeli s Láďou, Fofem a robkami jen na jih do Itálie a udělali jsme několikú pro motorkáře úžasných horských průsmyků : např. Passo : Rombo, Dello Stelvio, Gavia, Del Tonale, Sello, Pordoi, Falzarego a po cestě zpět ještě v Rakousku opětovně Grrossglockner. No a o měsíc později jsme se jeli ještě podívat na Ukrajinu za Nikolou Šuhajem loupežníkem do Koločavy - nádherná krajina a cesty šílený mazec (díry jak na mamuta) , doporučuji všem, co co si chtějí ověřit své řidičské schopnosti a otestovat co vydrží vaše stroje. Celkem opět natočeno víc jak 10 tisíc :-) Rok 2017 : na jaře jen základní údržba mašiny, filtry, olej, brzdové destičky, svíčky, výměna gum a jedem :-) Nejdříve s celým klubem do Rakouska do Mariazzellu na serpentíny kolem Alp ( nádherné a prázdné cesty) a pak o měsíc později s kolegou Fofem a manželkami na Balkán cca 4 350 kiláků za 14 dnů : nejdříve Slovensko, pak Maďarsko, Srbsko, Rumunsko - tam jsme byli u krajánku v českém Banátu, vesnička Einbenthal ( úžasní lidé a nádherná krajina), pak zpět do Srbska a dále do Makedonie a cíl byl po 2212 ujetých km Řecko na 4 dny u moře na Chalkidiki ( to si robky vydupaly - jinak by s námi asi nejely :-) Po 4 denním plácání u moře zpět do Makedonie k jezeru Ohrid a přes celou Albánii horami ( místy bez asfaltu, ale s nádhernou krajinou až do Černé Hory do zátoky Boka Kotorská. Z tama jsme jeli okouknout Chorvatský Dubrovník a šup do Bosny a Hecegoviny na vodopády Kravica a Blagaj - tam mají sídlo bájní Derviši a kolem Mostaru směr Sarajevo, pak opět kousek Chorvatska a přes Maďarsko a Slovensko zpět domů. Na podzim ještě pár krát kolem komína na Slovensko a do Čech a zase natočeno takřka 10 tisíc kiláků. PS: Mašinu mám už přesně 5 let , za tu dobu s ní najeto přesně 43 835 kiláků a šlape jak šicí stroj ... jen běžná údržba - v zimě jsem vyměnil ložisko krčku ( už se mi zdálo, že to sem tam drhne( , taky olej v předních tlumičích, brzdovku, olej v kardanu a nové brzdové destičky a olej v motoru Castrol a jedeeem :-) - sezóna 2018 může začít. Tak je po sezóně 2018 a letos najeto celkem 8100 km. Na to jak byl letošní rok příznivý na počasí celkem málo najeto - v tom horku se ani moc nechtělo... a to bylo řečí, že bydlet tak na Floridě, tak jezdím každý den :-) . Letos jsme jeli s kolegy už potřetí Rumunsko - Transfagašan. Jako vždy v Rumunsku, byli jsme nad míru spokojeni ( krásné a prázdné cesty + úžasná příroda, supr ubytko a pohostinní lidé). Jinak křížem krážem: Maďarsko, Slovensko, Jeseníky a jižní Morava a jižní Polsko. Mašina šlapala bez jediné poruchy , ale už šmejdím na netu po jejím nástupci - asi VN 1700, ale pokud se nic neobjeví, tak zůstanu se svojí starou spolehlivou Kawinou :-) Už jsem s ní najel víc jak 50 000 km, tak v zimě udělám velký servis, asi už i rozvody, stírací kroužky a co bude potřeba- ona si to za své 100% služby zaslouží ( nikdy mě nenechala ve štychu ) a příští rok to vypadá na nájezd do Litvy a na Ukrajinskou Oděsu a Moldávii :-) Tak je jaro a mašina prošla v zimě kompletním GO servisem motoru ( začala totiž pomalu papat olej...) - včetně výměny rozvodů, pístní kroužky, gufera, zabroušení ventilů, úpravou sedel ventilů, všechny těsnění a kompletní výměnou úplně všech kapalin, svíček, brzdových destiček, zadní gumy ( opět Avon) - minule na zadní Avonku najeto parádních 12 200 km , Dunlop už mi nesmí do baráku - najeto 8 700 km. Vše nachystáno na sezónu 2019 a můžeme vyrazit na serpentíny do Alp a romantické silnice jižní Evropy ... asi Itálie :-) Mašina šlape po G.O jako by byla úplně nová, jen spotřeba je o něco větší :-) Máme za sebou v červnu moto-trip s naším klubem po rakouském Štýrsku a v červenci víc jak 4000 kiláků 14 denní dovolená až na ostrov Elba . Jeli jsme to 3 mašiny i s robkami přes Štýrsko do Slovinska na Soču - nádherné serpentýny pod Triglavem a pak na 2 dny na další zatáčky do Dolomitů. Pak na další 2 dny dolů na jih do Toskánska na gurmánské výlety do měst : Pisa, Lucca, Volterra a Siena, moc krásné města i krajina - všem doporučuji ... Poté trajektem na 4 noci na Elbu, ta je moc hezká - každá strana ostrova je úplně jiná - jiné moře a jiné pláže atd. Z Elby jsme jeli zpět na sever do Monzy a k jezeru Lago Di Como, pak mini průsmykem ( Strada da Valmara )s šílenými serpentýnami ( které jsme místy i odšlapali, abychom se vůbec ve vracečkách vytočili) do Švýcarska na Gothard pass, Furka pass a Fluela Pass. Je tam moc hezky, ale taky hodně draho :-) a cestou zpět jsme se ještě koukli do Tyrol a do Bavorska a celou dovolenou zakončili 2 denním pobytem na Lipně a průjezdem jižních Čech ... Tak start sezóny 2020 - výměna obou čidel atmosférického tlaku a mašina opět žere normálně jen benzín a né i trávu kolem cesty :-) . No sezóna 2020 nic moc - Covid se podepsal na trase dovolené, tak jen 10 dnů okolo Československa a sem tam nějaký víkendový výlet. Na podzim výměna obou pneu a hotovo. Je po zimě výměna oleje provedena a sezóna 2021 může začít, tak snad toto léto bude lepší, než to loňské ... že by Španělsko, nebo možná Estonsko ? Uvidíme co na to Covid... Malý výlet do Gdaňska a na Hel - moc pěkné ale cesta nic moc - samá dálnice. Tak změna, žádné Španělsko - opět jedeme Rumunsko, ale tentokrát na 15 dnů a důkladně ... nejdřív v Maďarsku termál v hotelu Vesta u Budapeštia pak už Romania - nádherné jezero Cincis - hrad Corvín, 3 dny leháro český Banát obec Eibenthal ( klakla mi baterka - naštěstí druhý den mám novou - zařídili mi to místní češi) a pak křížem krážem přes Transalpinu do Ocna Sibiu na slané termály a pak až k moři do Mangálie a Vama Veche. A zpět jsme to vzali přes jezero Lacul Rošu a Bizackou soutězkou pod Ukrajinskou hranici přes Borsu do Sapanty na veselý hřbitov a přes Maďarské termály Mezokovest domů. V zimě 2021/2022 běžný servis + obě pneu a jedem na sever na 14 dnů. Toruň, hrad Malbork, Gdaňsk, Hel. Pak Hitlerovo vlčí doupě- moc zajímavé. Další dny už Litva jezero Vištytis a k mořii na Kurdskou kosu, Lotyško - letovisko Jurmala a Riga, Estonsko město Parnu a přírodní rezervace Soomaa. Cestou zpět v Litvě hora křížů u Kaunasu a v Polsku ještě zastávka na Mazurských jezerech...ke konci roku pár výletu po okolí a je tu zima. Tak snad příští rok už klapne to Španělsko

Motorku bych doporučil pro - Mašina je vhodná především na delší trasy a to i ve dvou.

Doplňky na motorce - Originální plexi,
laďáky Silvertaill i s homologací,
rámeček předního blatníku, nerez rámeček SPZ
padák + předstupačky,
pás na nádrž, kožená rolka
ozdob. gripy Kuriakyn, KN filtr
origo rampa přídavných světel s tmavými blinkry,
nerezové kryty : chladiče-relé-kardanu a brzd. třmenu, čepičky had. brzd a ventilků
opěrka spolujezdce, chlastáky,
odnímatelné uzamykatelné brašny s držáky,
zadní nosič + velký kufr
zásuvka na 12 V, navigace
plotny spolujezdce
rámeček zadního blatníku
teploměr venkovní teploty

Recenze

Jel jsem k dílerovi pro Wildu XV1600 a odjel domů na Kawě VN 1600 - Wilda byla taková nějaká unavená po předešlém majiteli a Kawa byla po 1. majiteli s servisní knížkou - natočeno jen 21500 Km, s výbavou za 2000 € a byla v tak šupa stavu, že jsem prostě neodolal a nakonec ji koupil ... tím jsem ovšem popřel vše co jsem doteď tvrdil: "že chci špice a karburátor a nechci chladič a teď mám lité kola,chladič a stříkačku" - no doufám ,že mě to nebude mrzet ...
Recenze zkušenějších viz : http://www.k1400.cz...je/vn1600/klasik.htm
http://www.k1400.cz...600_classic/2006.php

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hansdorf
hansdorf napsal 01.03.21 v 10:21 10b.

To se povedlo, jen tak dál.

Limitless
Limitless napsal 28.10.17 v 21:27 10b.

Je to krasavice! I naživo! Ať ti dělá radost i dál!

utahs
utahs napsal 17.05.17 v 09:48 10b.

Ty bido! To je maszyna! 10 . A tež fenks za pozwanke na sraz...

Bud
Bud napsal 29.05.14 v 23:47 10b.

Pěkná

DanRen
DanRen napsal 06.05.14 v 19:10

Luxusní parník - moc pěkný Za 10b to je jasný

Více komentářů



TOPlist