Suzuki GSX 1100S Katana ...v našich končinách poměrně raritka...motorka na kochání a veteránské vyjížďky...
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Kroutí se to nebrzdí to ,ale v celku to jede
Motorku bych doporučil pro - nejnepohodlnější stroj na kterým sem kdy jel...pro kohokoliv kdo je schopen tohle nepohodlí akceptovat :))
Doplňky na motorce - laděné koncovky v imitaci původních ...
dále přemýšlím o svítících ventilcích, zatmaveném racingovém plexi, nějaký parádní hefry a barevný RR polepy
Recenze
Prvně když mi kámoš poslal odkaz z inzerce, ťukal jsem si na čelo, vlastně nebylo nic co by se mi na tomhle líbilo... kontroverzní desing a už od "pohledu" jízdní vlastnosti který nelákaj snad žádnýho motorkáře ...to je můj první (teď už vím že dosti laický) pohled...
Do dneška tvrdím, že je to ošklivej bajk- tedy aspoň na fotkách ...na živo je to něco odlišného ...poctivej vzduchem chlazenej motor, tak to se mi líbilo snad vždycky a ten kontroverzní desing... dělá tuhle motorku zajímavou, každý neznalý nad tím ohrne nos a znalého nadchne...
Jízdní vlastnosti ? Jedenáct stovek ccm pracovního prostoru nabízí solidní výkon,ten v té době uměli udělat,problém jsou brzdy,zde se dá s klidem v duši opravdu říct :"nebrzdí" :) Posez je hodně extrémní,natažené ruce, pokrčená kolena a přes 250 kg železa je zábavná kombinace především na semaforech :) Jenže to je právě to co dělá motorku neskutečně zábavnou... ten rozdíl mezi dnešníma bajkama, který poslouchaj na slovo a tímhle... je neuvěřitelnej...a právě tenhle kontrast mě baví :))
No pevně doufám,že se mi tenhle kousek podaří dát do co nejlepšího/původního stavu , práce je na tom habaděj ,ale čas nás nikam netlačí:)
Na začátku sezony 2015 se mi konečně podařilo našetřit na servis Katany -počínaje čištěním karburátorů, nové svíčky,nové brzdové desky po kompletní seřízení chodu motoru. Zjistilo se, že nevábný zvuk který Katana vydávala (toto byl i důvod vložení značek do depozity a delšího spánku Katany), byl pouze nedotažený spojkový koš. Nicméně stále zůstává na Kataně moře práce, ovšem letos už můžeme snad bezpečně znovuoživit tenhle kultovní stroj a vyrazit na naše žalostný silnice ! :)
Suzuki Katana- příběh jedné legendy
letos (2015) dostala katana komplet nový el. svazek ...starý už měl pravděpodobně pár desítek let za sebou a navíc byl tažen tak nějak prazvláštně ...takže další krok malé proměny hotov...:)
Nádherná příšera
Japonská verze je teda o hodně hezčí r.v. 84-85 (můj dětský sen), ale i tak je jakákoliv Katana zajímavá rarita. Ať dělá jen radost
Brutální kosek
Hezký
do sbírky bych to taky bral
Tento motocykl také vlstním je to stará klasika kterou jsem vždycky chtěl.Samozřejmě nedosahuje kvalit nových motocyklů,ale to je to krásné.Ještě vlastním 750tku tu ještě dodělávám. Katanám zdar.
Kurwa drát
10bodů