Výkonná dvoudobá 125ka s dobrou ovladatelností a jedinečným Italským vzhledem...
Recenze
V 16 letech jsem hodně váhal, jakou mašinu o oběmu 125ccm pořídit. Hlavní otázka byla, jesli koupi 2T či 4T stroj. Každý asi ví, jaké jsou výhody a nevýhody těchto motorů...
Rozhodnutí tedy padlo pro dvoutaktní 125ku. Tyto motory jsou velice živé a otevřené verze se dají srovnat se čtyřtaktem o oběmu 250ccm. Jednoduše řečeno: "výkon zvítězil nad spotřebou".
Nyní k samotné motorce:
Vlastnil jsem verzi s výkonem 17kW. U SC, která má 7 kvaltů je maximálka 150km/h, což není špatné, horší již byla spotřeba: 7-9 l/100km. S tímto faktem jsem však počítal. Jinak velice dobrá pozice jezdce a s předním plexi nebyl problém jezdit i s krosovou helmou...
Motorku jsem koupil po GO motoru, takže se investovalo do pneumatik (D Sportmax), elektriky a brzd. Stroj byl tedy připraven. Za 1 rok jsem najel cca 4tis. km. a stačilo pouze tankovat benzín a dolíval olej do oilmastru.
Za tuto motorku jsem rád, ale vzhledem k horší dostupnosti náhrádních dílu bych volil spíše Japonskou 125ku (TDR).
A co na tech 17 kw policajti ?
Jinak krásná 10b.