prodána.
GSX 1200 Inazuma - Grafitova metaliza. Originální stav. Chlazeni vzduchem a olejem. Výborný průběh výkonu a excellentní krouťák.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - První dojmy byly vynikající. Po prvním svezení bych hodnotil tuto mašinu zatím jako to nejlepší na čem jsem seděl. Pro jízdu na pohodu stačí motor vytáčet do 4-5 tisíc otáček a nádherně jede.
Recenze
Krásný čistokrevný naháč v grafitové barvě, o kterém jsem dlouho snil. Naprosto nadčasový stroj a dalo by se říct, že už klasika. Dovoz z Něnecka od prvního majitele. Najeto okolo 22 tis km.
Po koupi následoval hned servis. Klasika, nový akumulátor, výměna motorového oleje, brzdové kapaliny, výměna svícek, synchronizace karburátorů, ošetření řetězovky, promazání lanka sytiče a výměna destiček.
Nějaký čas jsem jezdil s vysokým štítkem, ale co by to bylo za naháča se štítkem. Tak šel dolů a Ina teď vypadá rozhodně líp. Na delší cesty je ale štítek výborná a vcelku nutná věc.
Inazuma je čerstvě doplněna o cestovní systém kufrů Givi. 2x postranní přídavné bomby a 1x horní nálož.
Jelikož gumy Metzeler MeZ4 už dosloužily, pořídil jsem Dunlop Roadsmart Sportmax. Otestovány v červenci při cestě do Polska a rozdíl v jízdních vlastnostech je neskonalý.
Proběhl trošičku facelift pro rok 2011. Přibyla delší řidítka, závažícka, chromované prachovky předních vidlic, ale hlavně nový štítek GIVI AF49, který řekl bych Inazumě jen přidal na kráse a už tam zůstane nastálo :)
23.4.2014 Inazuma prodána.
Zdravim, moc pěkná mašina
Právě takovou jsem nedávno koupil, akorát jí bylo ublíženo a tak má pár vad na kráse. Chtěl bych ji přes zimu vrátit její krásu, nevíte nějaký dobrý shop s ND na tento stroj? Děkuji
dobrej stroj
Krásná velká Inazuma. Moc nechybělo a stála i u mně v garáži. Ty závažíčka jsou super, ale musel bych pořídit širší futra do garáže.
Pěkná mašina...ať jezdí!