PROFIL MOTORKY

Sachs Ultra 80 SW (1981)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Fourmonx
Vloženo 17.5.2016
Aktualizováno 14.9.2016
Zobrazeno 2 693x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Je to držák a na tuhle motorku musí mít člověk, když to řeknu takhle, koule :D
Na svůj věk jede luxusně, má občas ňáké mouchy, ale to se vyladí a jede se dál

První dojmy - Kdž jsem na ní poprvé nasedl, cítil jsem, že je to ta pravá pro začátky, nechtěl jsem ňákou uhoněnou mrchu, nebo něco, s čím bych mohl machrovat před kamarádama, ale na jednoduchý pojezd a naučení.

Motorku bych doporučil pro - Moto je nejvhodnější pro začátečníky - možno řídit od 16 let Má jednoduché ovládání, nikde žádné složité ovládací prvky... Týhle moto rozumí každej amatér :D

Doplňky na motorce - Motorka je bez dalších doplňků, jen sem tam ňáká uživatelská úprava, třeba jako občas něco přidělané fofrpáskou, ale plní účel :D jináč moto bez padáků, bez kufru a výfuk origo :) ale na 80 zvuk krásnej :3 :D

Recenze

Stroj jsem si koupil od kamaráda za symbolickou cenu, jinak žádný důkladný výběr nebyl. V 16 letech moje první pořádná motorka. Byl (stále jsem) z ní nadšený.
Pár kiláčků už na ní mám najeto, zkušenosti parádní, moto na silnici drží luxusně, když za ní zaberete, jede jak ďas, motor řve jako kráva, ale to k dvojtaktu prostě patří.
I když je to jen osmdesátka, má mnohem lepší zvuk, než ňáký dvácy, což u ní oceňuju.
Přední brzda kotoučová, zadní bubnová, přední, jak je obvyklé brzdí silněji, ale až po menším zahřátí.
Moto na 95 natural, s ředěním oleje 1:50. Ovladatelnost parádní, rejd řidítek je průměrný, něco mezi endurem a supersportem.
Váží pouze 110 kg, takže byste jí unesli i na kšandách :D Jak už jsem psal, moto má díky váze a celkovému zpracování jednoduchou ovladatelnost. Spolujezdce nevozím, jelikož si tlumiče zadního kola sednou pomalu na doraz (nedělá problém je přifouknout) a zadní brzda se zvedne do vzduchu a brždění zadní brzdou prakticky nemožné (kdyby někdo nebyl línej si teda ty tlumiče pumpičkou dofouknout :P) úložný prostor nulový, sedačka na šroubech, nelze odklopit, proto mám motolékárničku narvanou za světlem :D. Spotřeba dle stylu jízdy, co říkal kamarád, a já potvrzuji 2.5 - 3.0 l/100 km. Servis zvládne každý doma s golou a šroubováčkem :D ke všemu krásný přístup. Poruchy jako asi u každého staršího stroje, občas teče přepadem z karburátoru benzín - pár ranek šroubovákem to okamžitě na místě spraví. jináč žádné závažné opravy :)
Výbava motorky: Když začnu u řidítek, zamykací, styl superbike, jedno světlo vpředu, blinkry, klakson, dálkové, potkávací světla a "probliknutí" (chybí všechny 4 výstražné, ale u tohoto starého stroje předpoklad). Nádrž se dvěma kohoutama (benzín a rezerva) nádrž 15l + 1l rezerva. Chybí měřák benzinu v nádrži, víčko není zamykací. Dále karburátor, je to vzducháč, ale vodníka mám mimo, jako druhý náhradní motor. Moto má dále vzduchové tlumiče (dofukovací), přední "ohybací" stupačky proti pádům a na zádi sedla kovová konstrukce na upevnění třeba tašek se zamykací částí (od pravé strany k levé tyčka na klíček).
Moto je nejvhodnější na silnici.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krokoš
krokoš napsal 02.06.19 v 14:48 10b.

Krásna motorka.

bulldogbiker
bulldogbiker napsal 02.06.16 v 19:38 7b.

Piki
Piki napsal 29.05.16 v 08:43 9b.

Super. Doufám, že vložíš více fotek a podělíš se o část vývoje a krásné moto historie...

Fourmonx
Fourmonx napsal 18.05.16 v 21:10

Stroj je to pořádnej ;)

p.epanica
p.epanica napsal 18.05.16 v 16:34 10b.

To je pořádná fotka ... pěkného stroje.

Více komentářů



TOPlist