bmw_r1300gs_cartec




Nepravidelny chod motora

  • 0

    5.12.2023 od rebi

    Nazdar chlapy ,bol by som zvedavý na vás názor na môj problém a vopred vám dakujem . Nie som opravár , len nadsený amatér ktory si dokáže nejaké veci porobiť a teraz k problému. Mám Ducati Monster 750 rv 1999. Ked som ho kúpil info bolo také že na tom majitel ešte na jesen jazdil a z toho som vychádzal ,nedal sa nastaviť karburátor aj napriek tomu že som všetko vyčistil , volnobeh nebol stabilný a neklesali poriadne otáčky . Vymenil som karburátor , nastavil a prebrúsil ventily a je to v podstate to isté s tým rozdielom ze kým motor nie je zahriaty tak otáčky pekne klesajú ale ako sa zahrieva je to horšie . Synchrony aj bohatosť zmesy je nastavená no po zmeraní tlakov som nameral len 6 barov čo naznačuje že motor je vybehaný. A teraz otázka , môze tieto príznaky produkovať práve toto. Ináč motorka nastartuje , reaguje na sítič len tie volnobežné otáčky sú nestabilné a ani na stkrutku volnobehu nereaguje lineárne . Falošný vzduch netahá to som skontroloval. Viem že takto na dialku to nie je ideálne riešenie , ale aj tak vám ešte raz vopred dakujem za radu , s pozdravom nadšený ducatista Peter

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    5.12.2023 od Slávek-TDM

    Jestli jsi tlaky měřil se zavřeným plynem, tak těch 6 bar vůbec neber v potaz.
    Karburátory jsi dával fungl nový nebo jetý? Protože Mikuni co ve starých Ducati (a jiných značkách a modelech) stály z hlediska trvanlivosti za starou bačkoru. Vychozený jehly a emulzní trubice jsou u nich běžná závada už po pár desítkách tisíc km... To co popisuješ může dělat i bohatá směs a to by ukazovalo právě na střeva karburátorů.

    Doplnit odpověď

  • 0

    5.12.2023 od Anti

    U mého prvního Elefanta jsem nebyl schopen seřídit volnoběh. Karburátory rozdělané několikrát, podtlaky na budíky i na ucho, vše bez šance. Byla mi doporučena opravná sada kvůli O kroužkům na šroubech bohatosti, ale mohlo to klidně tahat na klapkách nebo někde jinde. To bude i tvůj problém. Falešný vzduch nemusí tahat zvenku, ale třeba kolem těch klapek.
    Tlaky šest je v podstatě na hranici a hlavně dost málo, Pokud to měříš správně se zavřeným plynem. Takže bych zvážil výměnu kroužků.

    Doplněno:

    S tým zavrenym plynom si si istý? Vždy, keď sme merali tlaky, tak zohriať motor, všetky sviečky von, aby nemali odpor pre starter a s plným plynom (otvorenou klapkou)

    14.12.2023 od

    S tým zavrenym plynom si si istý? Vždy, keď sme merali tlaky, tak zohriať motor, všetky sviečky von, aby nemali odpor pre starter a s plným plynom (otvorenou klapkou)

    13.12.2023 od dasto

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.12.2023 od kokoška.

    A to čištění si dělal jak? Co nové gumičky, jehly a komínky , těsnění, nastavení klapek a podtlaků??
    To že to umyješ a vyfoukáš vzduchem většinou nepomůže

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist