globalmoto_duben_nolan




Elektrický okruh nesepne

  • 1

    30.1.2016 od Lam.

    Dobrej,

    No zkrátka ....bezproblémový stroj po několika letech poprvý přišel ze závadou

    Přijel sem na parkoviště (Bezproblémová jízda) vypnu motorku, zavolám si, chci se rozjet ...
    Otočím klíčkem, vše naskočí, sepnu startér ten udělá tak 1/4 otáčku a komplet elektřina zdechne...
    Poté už po otočením klíčkem elektřína vůbec nejde (světla, budíky nic), a vzádu mi bzučí (podle schéma hlavní/blinkrů relé)
    Prošel sem kabely, "všude kde to šlo" mi teče proud a já fakt nevim ....
    TAK SE PTÁM, Nevíte někdo který díl by mohl tuto závadu způsobit ? (mám podežení že mi něco zkratuje a proto mi nenaskočí ani kontrolka nic) ...ale fakt nevim co to může bejt (Kabely jsou netknuté, všechny konektory ukazují že proud tam teče (relé, konektory pod nádrží od spínačky a všeho) ...

    PS: Žárovky OK (žádná nepraskla) ...ovšem ! jezdil sem něakej čas s "odpojenym" předním blinkrem a zadní tudíž jen svítil ...není možné že to odstřelilo relátko po něaké době ? (Ale už je to fakt pár měsíců bez problému...)

    Doplněno:

    pro lidi co maj cbr125, je to to relátko, které je vzádu vedle kufříku (to víc dozádu) - jak jsem psal podle schématu je to hlavní relé/relé blinkrů/relé kontroly větráku ... ze schéma jsem fakt nepoznal (jelikož tam nebyly dvě vedle sebe a kabely on nich jsou komplet zaizolované, to nenajdu kam to vede)

    30.1.2016 od Lam.

    ještě ... to relátko co bzučí (jsou tam dvě IDENTIcký vedle sebe) jsem zkoušel prohazovat a bzučí to na stejném místě (možná jen trochu jinak po přehození) ....

    30.1.2016 od Lam.

    dodávám, baterka žívá a pojistky netknuté (přeměřeno)

    30.1.2016 od Lam.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 1

    30.1.2016 od Slávek-TDM

    Podle meho je to zavada baterie, ikdyz pises, zes ji meril. Sice ma jeste napeti, ale startovaci proud uz neda. Zkus nastartovat pres kabely z auta, kdyz to pujde, je to jasny. Roztlacit sla?

    Doplněno:

    A taky hlavně do udělala hned po dojezdu, baterka nidky předtím na startech ani za jízdy neztávkovala ...ale je fakt že už něco prožila x) ale jak to vidím servis nakonece vyhraje

    31.1.2016 od Lam.

    Ani jsem nezkoušel roztlačit když mi nesepne ani kontrolka tak si myslim že mi to zapalování proud nedojde nebo to bez řídící jednotky nepochopí, ale zkusim x)

    31.1.2016 od Lam.

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.1.2016 od Vizinac

    Jestli si prošel celou elektriku a nikde se ti to nedotýká kostri tak bych se zaměřil na světla,blinkry.
    Pokud to nebude tímto tak by to mohlo být taky přístrojovkou ale to je málo známé že se něco stane v přistrojovce.Když to nebude tímto tak už je docela málo způsobů čím by to mohlo být ;)
    Ale zkus si tam dát od někoho jeho relátka a vyzkoušet a nebo zkusit nové žárovky ;)
    Když nepomůže tímto tak rači zajdi někam do servisu a zaplatíš si pár stovek aby ti to zjistili pokud nebudou nic měnit tak to je levné ;)

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.2.2016 od maspe

    Klonil bych se k baterce. Mohl se rozsypat článek po čas jízdy. Jinak taky koukni jestli je vše na svém místě. Mě se takhle uklepalo relé startéru a začalo kostřit přívod od baterky ke startéru. Projevovalo se to tak, že za jízdy vše zhaslo, ale motor šel - pokud nemáš stríkačku, tak zapalování je živené z alternátoru, takže jede i bez baterky.
    Že je baterka živá znamená co? Baterka v klidu musí mít alespoň 12,5 V, když zapneš světla, tak by měla mít alespoň 12,3V a pod 12V by neměla hned tak klesnout. Pokud během chvilky klesne pod 12V tak je vybitá, nebo mrtvá.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist