-
29.11.2022 od JardaZ.
Řeším potíže se startováním u Sh 125/2013 ESP se systémem Start/stop. Není tu klasický startér, ale je to společné starér a alternátor. Po 6 letech asi odešla baterka, ale teď i s daleko větší autovou baterkou (50Ah) to nelze nastartovat. Dochází k tomu, že po zapnutí zapalování normálně najede čerpadlo, nutná světla a přístroje a po zmačknutí tlačítka startéru roztočí startér motor, vše zhasne a po chvilce (1s) starter vypne a vše se zase rožne (1s) a tak se to opakuje. Kostra není problém. Jaké je možné řešení? Někde je asi velký přechodový odpor - od baterie k zásuvce startéru jsem naměřil 165 kOhm. Hledám i elektrické schema k tomuto provedení.
Doplněno:
Vyřešeno, oxidace pojistkové skříňky.
4.12.2022 od JardaZ.
-
1.12.2022 od Andy3210
V letech 2014-2016 montovala Honda do Cca 30 modelů vadný modul hlavního relé.
Ve výsledku se utavil drát pro napájení palubní elektroniky včetně zapalování.
Třeba je ten problém stejný.