-
18.5.2015 od ivann
Zdravím, jaké lepidlo/tmel použít na upevnění svorníku výfuku v hlavě válce, když je stržený závit?
dík ivan
-
18.5.2015 od hrnous
Žádné. Vystružit - koupit vložku a je vyřízené. Kdo má možnost tak prostě vyvařit a znova vrtnout a říznout závit.
-
18.5.2015 od AnihilatorCZ
Stržený vnitřní závit se zpravuje opravnou sadou HELICO. Takzvané HELIC vložky. Stará díra se provrtá k tomu určeným vrtákem a vyřeže se závit. Do závitu se namotá ona HELICO vložka a vnitřní závit je rozměrově ten původní. Je to drahé jako prase a já si to půjčoval v práci, když jsem zpravoval závity v držákách stupaček, někdo dorval šrouby tak, že závity povolili. Tak jsem je už odvrtal všechny, našrouboval jsem tak vložky a dal nové šrouby. Tak to opravený spoj je pevnější než původní, protože v hliníkovém závitu je ocelový závit a v tom je teprve šroub a drží to jako kráva, tak, že už se nevytrhne.
Zkus pohledat na netu.Doplněno:
Jen bych upřesnil Není to HELICO, ale HELICOIL Je to sice dražší, ale opravoval jsem tím hlavu na GS a nic na tom není.
Jestli se ti to nechce kupovat, tak dílny co opravují hlavy to většinou mají, ale účtují si +- 100-150 za jeden závit19.5.2015 od kubacech
-
18.5.2015 od Francesco25
sada na opravu závitu jak píše zde kolega nademnou nebo vyvařit hliníkem odvrtat udělat nový závit holt je to drbačka :(
-
19.5.2015 od ja1
vložka Helicoil stojí okolo18 kč a sada s vrtákem závitníkem,klíčem a s 20 ks vložek stojí 330 kč sice je to polský,ale funguje
Doplněno:
Jo Polské asi stojí jinak kvalitní teď značku nevím stojí ranec jako prase, u nás v práci kupovali sadu s 10ti závitama za 1500 cet. Proto si někde účtují tolik za jeden závit. Otázka je jestli nepoužijí ten Polský a nenaúčtují ten drahý. Ale to jsme přece v Česku. :)
20.5.2015 od AnihilatorCZ