bmw_r1300gs_cartec




Převážení motocyklu na přívěsu

  • 0

    2.5.2018 od Kawa75

    Ahoj, při převážení motocyklu na vozíku, může být ve čtyřech bodech upnutý motocykl (brýle, zadní madla) opřen o boční stojan? Nebo je nutné jej při upínání narovnat?

    Předem díky za rady

    Doplněno:

    díky za reakce, asi jsem to blbě napsal. Mám profi motorkový vozík, v dotazu mi šlo o to, jestli jej můžu při převážení nechat upnutý na bočním stojanu. Zejména proto, že budu většinou s moto manipulovat sám.

    3.5.2018 od Kawa75

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    2.5.2018 od CRF1000

    nejbezpečnější je použít speciální vozík, nejlépe od firmy bikers crown, která je půjčuje za 300,- Kč na den a vratná záloha je asi 2000

    přední kolo se usadí do speciálního oka, zařadí se jednička a moto se zajistí , nejlépe za spodní brýle dvojicí pevnějších kurtů

    pak bych použil ještě 2 dvojice kurtů, asi za tu část rámu, kde se upevňují stupačky, tím se moto také vyrovná

    Ten vozík od bikers crown váží prázdný 140 kg, je to bomba, nevlní se, nekroutí se je homologován na 100 km/h

    Doplněno:

    Medvěd kvůli zapšklým pitomcům jako ty jsem si už jednou zrušil registraci na tomto fóru...ale medvědů nabitých negativní energií kteří si léčí své komplexy psaním hloupostí je tady naštěstí drtivá menšina...a kvůli těm normálním kterých je drtivá většina tady zůstávám

    3.5.2018 od CRF1000

    1) firem, ktere pujcuji voziky je spousta. Jestli BK pujcuji voziky ve stejne kvalite, v jake je jejich zbozi, tak bych do toho asi nesel.
    2)vezt moto se zarazenou rychlosi (jakoukoli) je kravina zhruba stejna, jako vezt to oprene o bocni stojan nebo postavene na hlavnim stojanu.

    3.5.2018 od Medved

    samozřejmě při převozu těžší motorky je nutné spočítat provozní hmotnost motocyklu + provozní hmotnost vozíku a použít vozidlo která je schváleno pro provoz s nebržděným vlekem dané nebo vyšší hmotnosti

    2.5.2018 od CRF1000

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.5.2018 od DanBMW

    Při převozu na obyčejném vozíku je nejlepší aby motorka stála na kolech BEZ použití stojanu, použít 4 popruhy a rovnoměrně přiměřene utáhnou, nervat tlumiče na doraz, ať má moto v případě potřeby možnost lehce propružit . Vezl jsem takhle moto i 1000 km, a vždy v pohodě.

    Doplněno:

    Souhlas - bez stojanu - az na to, ze ja utahuju kurty "na krev". To propruzeni moc zadouci neni - pri nem muze uskocit kolo.

    3.5.2018 od Medved

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.5.2018 od petrasdominas

    Vezl jsem čopr 400 km na bočním stojánku a s kvaltem na obyčejným vozíku. Stál diagonálně z rohu do rohu. Přední kolo nadoraz v levým předním koutě. Kurty omotané v oblasti krku u dolních brýlí, nepříliš utažené. Druhé kurty chycené za nosič s opěrkou. Mezi výfuky a bočnici vozíku nějakou silnou proložku. Drncal jsem po dálnici a v pohodě.

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.5.2018 od dzonnek

    Dotahování na krev může způsobit že začnou téci gufera. A navíc je to zbytecne. Toť vse

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist