-
18.4.2018 od ondřej150
Olejový filtr je dotažen a na přírubě za filtrem mi to při ohřáté motorce kape. Nevím čím to je. Můžete někdo poradit děkuji
-
18.4.2018 od Koudy01
Bud mas spatny tesneni na filtru, takze ti to tece mezi filtrem 3 a prirubou 1 nebo mas spatny tesneni 2 a tece ti to mezi prirubou 1 a blokem motoru a nebo mas spatne dotazenou tu prirubu 1 k bloku motoru.
Doplněno:
Děkuji za radu, jak to půjde tak se na to podívám.
18.4.2018 od ondřej150
Zapomnel sem odkaz : https://partsdepot....2001/XJ+600S/352092/
18.4.2018 od Koudy01
-
18.4.2018 od Destroyer
je tu možnosť že si pretiahol tesnenie filtra, treba ho doťahovať rukou a gumička tesnenia musí byť naolejovaná, inak sa môže zadrhnúť a pretrhnúť, pričom si to nevšimneš. Pri teplom motore to kvapká preto lebo zvyšujúcou teplotou sa znižuje viskozita. Ešte je možnosť že olejový filter je chybný výrobok - čo sa mi ešte nestalo a to som ich vymenil už dve kopy, Hiflofiltro alebo K&N, skúšal som aj lowcosty, a tiež boli vporiadku. Skontroluj si toto ako prvé, ak to pred výmenou bolo suché a po výmene to zrazu kvapká.
-
19.4.2018 od Lord_Lee
Povolit a zkontrolovat těsnění, pokud se při výměně nenaolejovala gumička tak se mohla při dotahování skřípnout.
-
20.4.2018 od kaplos (Mgr. Martina Kaplánková)
Buď jsi filtr dotáhnul málo nebo moc (skřípnuté těsnění). V prvním případě pomůže dotažení, ve druhém výměna filtru.
Doplněno:
Opakuju se. Byly tady rychlejší odpovědi .
20.4.2018 od kaplos