globalmoto_duben_nolan




Moto pri 130 vlní

  • 0

    9.4.2018 od arnet1

    Čau, chlapi, potrebujem pomoc a radu. Kúpil som Versys 650 a pri 130 km/h sa začne neskutočne vlniť, predné kolo doslova opisuje osmičky a ak by som pridal, určite hodím držku a zatmievačka... Sú na nej čerstvo obuté gumy Dunlop Sportmax. Mám vysoké podozrenie práve na pneu, pretože na starých to jazdilo v pohode. Skôr ako ich vymením, zaujíma ma váš názor a skúsenosti. Dík.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 0

    9.4.2018 od stnd

    Nech to znovu vyvazit. Jestli je guma nová. Blbější dotaz - kolo je správně dotazeny?

    Doplněno:

    Uvidím, čo povie znovaprezutie a preváženie.

    10.4.2018 od arnet1

    Áno, tieto veci sú na 100 percent.

    10.4.2018 od arnet1

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.4.2018 od Tušák-

    Pokud máš nafoukaný správný tlak tak by to mohlo být špatný vyvážení do stran, ale nejspíš je guma vadná a má v plášti poškozenou/vadnou kostru, takže bych ji reklamoval.

    Doplněno:

    Dík, tiež mám z toho taký pocit. Pôjdem ma to vylučovacou metódou.

    10.4.2018 od arnet1

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.4.2018 od Jojko

    příčin může být více. Nevyvážená pneu, volný krk řízení, zadní kufr, ložiska předního kola.

    Doplněno:

    Problém pretrváva s kuframi aj bez nich. Takže toto som vylúčil. Skúsim najskôr tie pneu. Dám ich znova prezuť a vyvážiť. Ak nepomôže, pôjdem po ložiskách, ak keď moto má necelých 20 tisíc. Ale stať sa môže...

    10.4.2018 od arnet1

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.4.2018 od -Lapchik-

    Wheelie

    Doplněno:

    Tak, problém je odstránený. Nikdy by som nepovedal, čo to mohlo spôsobiť. Bola to súhra nastavenia zadnej kyvky, rozmeru pneumatiky a vycentrovania osi zadného kolesa. Najskôr sme maximálne uvoľnili zadnú strunu na kyvke. Pomocou laserového kalibru sme nastavili koleso do osi. No a nakoniec sme zistili, že pôvodný majiteľ kúpil a nahodil nesprávnu zadnúgumu. Manuál píše 160/60 a on nahodil 160/70. Vyšší profil pneu a pridvihnutý zadok spôsobilo, že váha sa preniesla viac na predok a to spôsobovalo pri 130 km/h a viac extrémne vlnenie motocykla. Snáď toto moje zistenie niekomu pomôže. Dík za váš čas a rady chlapi.

    10.4.2018 od arnet1

    K tomuto sa prikláňam aj ja na 90 %. Len otázka je, či predné alebo zadné... Obe sa mi kupovať fakt nechce🤔

    10.4.2018 od arnet1

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.4.2018 od Mattos

    Mne sa zacal vlnit V-Strom DL650 po vymene na nove Continental TrailAttack. Nechapal som preco, mal som rovnako podozrenie na gumy...
    Moto sa vlnila tak ze som myslel ze ma vystreli ako neposlusna kobyla

    Este v ten den som pochopil ze gumy su OK a ze to bolo situaciou na ceste, bocny vietor, v predu velke cestovne GIVI plexi, v zadu velky GIVI kufor, proste blba nahoda na asi 100km useku dialnice.
    Niekolko krat sme stali a riesili, nic sme nevydumali.

    Vlnenie same preslo ked sme opustili spomenutu dialnicu.

    Od vtedy je vsetko .

    moj skromny odhad je ze ak to bude predne kolo, citil by si to v rukach, ak zadne tak v sedle. Ak nic take nepozorujes, je to prudenie vzduchu okolo masiny...

    Doplnit odpověď

  • 0

    17.4.2018 od Krejza

    Pro informaci. Nejen rozdílná výška pneu, ale především výměna pneu za jiný typ nebo zančku může podobné věci způsobit. Pneu i přes stejné označení dělá každá značka trochu jiné. Někdo tak má větší zadní a menší přední, jiný opačně. Vždy se nastavit statig sag (zabere pár minut).

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist