-
8.9.2017 od Etis
Ahojte prijatelia starých motoriek .
Chcem Vás poprosiť o Vaše rady a skúsenosti s týmto problémom . Jawa 350 štartovala vždy za tepla aj studená na 1 až tretí nakop . V súčasnosti za jazdy scipla . Rozobral som karburátor len provizórne na ceste roztlačil a došiel domov . Potom už zas sa nedala nakopnúť . Po opätovnom dôkladnom rozobratí a vyčistení karburátora a palivového ventilu naskočila - nedržala voľnobeh, ale išla za plynom v pohode avšak keď scipla už sa nedala opäť nakopnúť . Toto som zopakoval asi 3 x a výsledok stále rovnaký . Teda keď ju naštartujem tak ju musím držať len s plynom a keď scipne už nejde . Varianty s dorazom voľnobehu a vzduchom som vyskúšal všetky. Zapaľovanie v poriadku . Ešte som nemeral tlaky vo valcoch .
Mali ste podobný problém ? Vada v karburátore ? Mohlo odisť gufero na kľuke a prisáva vzduch ?
Vopred ďakujemDoplněno:
Páni veľmi veľmi Vám ďakujem . Po vyskúšaní všetkého možného som naozaj skončil pri gufere a bolo to ono aj keď logika hovorila , že to je niečo iné ! Ten pán s krištáľovou guľou - zásah do čierneho ... Ešte raz ďakujem všetkým - tá ochota medzi motorkármi je naozaj skvelá.
9.9.2017 od Etis
-
8.9.2017 od xxx6
Tyto typické jawazávady jsou tady i na jawamanii každý měsíc. Hledej a najdeš inspiraci. U gufera to může skončit vždy. Podívej se pořádně na karburáror a zaměř se na rovinu příruby, jeho těsnění, průchodnost palivového ventilu, filtru a odvzdušnění nádrže., až potom se věnuj třeba zapalku nebo tomu guferu, ale na 90% je to nějaká blbost co jsi přehlédl.
Doplněno:
Dobře, že jsi dal zpětnou vazbu k problému. Spousta nýmandů položí dotaz a už nereaguje.
10.9.2017 od xxx6
-
8.9.2017 od Luhara
Zdarec
V první řadě se jukni do válců, protože se ti to stává za tepla, může se to přidírat, tak abys neudělal ještě více škody. Rovnou se zeptám čím mažeš a poměr?
Pak bych kouknul na plovák karburátoru, jehlu a víčko, netuším kolik to má naježděno, popřípadě to dát někomu kdo by ti vymezil vůle.
No asi bych zkusil vyměnit svíčky, popřípadě dát nějaké teplejší. Já osobně jezdím na. Brisk N17C
V poslední řadě kouknout na kohout (hlavně na tu gumu, korek, co je ve vnitř) do nádrže na sítko.
Trochu bádání a najdeš čím to je