bmw_r1300gs_cartec




Motor se dusí

  • 0

    16.7.2016 od ZachyHB

    Zdravím, mám Piaggio Bravo 50. Při nastartování se motor dusí. Při plném plynu se moc nechce motoru roztočit a při půštění plynu chcípne. Jediné zlepšení nastane když se drží rukou sitič. Motor znatelně zvýší otáčky, nechcípea docela to jede(ale to je jasný). Jakmile se sitič pustí zas se to zadusí. Karburátor je vyčištěný. Nová svíčka i kabelem. Prosím poradte. Ma cenu shánět karbec, nebo je to někde v zapalování_?

    Doplněno:

    Doplněno:

    Ahoj. Díky za rady. Loni už jsem se tím nezabýval. Letos jsem se na to vrhnul a zkouším. Problém bude asi opravdu v tom přisávání vzduchu. Ucpal jsem dvě dírky na vzduchovém filtru. Tím pádem tam jde méně vzduchu a už to jede a i volnoběh to drží. Zkusím se mrknout na místo kde je nasazen karbec k válci. Je tam naké těsnení ze silonu. Jestli není vymačkané nebo prasklé kudy by to přisávalo vzduch. Ještě jednou díky

    27.3.2017 od ZachyHB

    Ještě me napadlo jestli to nedělá gufero na klice?

    16.7.2016 od ZachyHB

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    17.7.2016 od honza780

    Zkontroluj si nastavení volnoběhu a bohatost směsi.

    Doplnit odpověď

  • 0

    17.7.2016 od ZachyHB

    Díky, za radu, Šroubem na karburátoru co šteluje volnoběh jsem to už zkoušel. to nepomáhá. Bohatost směsi bych musel asi štelovat výměnou trysek ne? Piaggio asi 2roky stalo. Předním normálně jezdilo a nikdo se v tom nehrabal.

    Doplněno:

    Mrkni se jestli je na spodku karburátoru je vypouštěcí šroub a vedle něho šroub na nastavení bohatosti.Bohužel tady v mototkatalogu není servisní manuál na tvou moto takže nevim jaký tam máš karbec.

    17.7.2016 od honza780

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.7.2016 od kilix

    neberie ti to odniekiaľ falošný vzduch? Zlepšenie na sytiči tomu napovedá. Skontroluj poriadne prírubu karbca k valcu, takisto, ak je tam nejaká vákuová hadička, napr. na palivový ventil, skontroluj tesnosť. Dopraskanú prírubu sa nesnaž opravovať, vymeň, takisto aj hadičku. Gufero od zapaľovania takisto môže byť porucha.

    Ja som riešil únik vákua na aute, pomohlo cigaretový dym fúkať do sania, odhalilo netesnosti. Síce som sa skoro pogrcal, ale závadu som našiel

    Ale štandardne sa to rieši spôsobom, že kúpiš štart sprej a pripravíš si hasičský prístroj, štart sprej strekneš niekde, kde máš podozrenie že ťahá falošný vzduch, ak motor zvýši otáčky, tak si našiel miesto, kde to ťahá. Dávaj bacha, aby si dačo nezapálil, preto ten hasičák.

    Doplněno:

    Ahoj. Díky za rady. Loni už jsem se tím nezabýval. Letos jsem se na to vrhnul a zkouším. Problém bude asi opravdu v tom přisávání vzduchu. Ucpal jsem dvě dírky na vzduchovém filtru. Tím pádem tam jde méně vzduchu a už to jede a i volnoběh to drží. Zkusím se mrknout na místo kde je nasazen karbec k válci. Je tam naké těsnení ze silonu. Jestli není vymačkané nebo prasklé kudy by to přisávalo vzduch. Ještě jednou díky

    27.3.2017 od ZachyHB

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist