globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
miguelitto (3) napsal 30.10.2021 v 16:25+2

To je zvláštní, kolik lidí má patent na to rozhodovat co jsou to emoce. Možná bych se měl zeptat své přítelkyně jestli by ji připadlo emočně zajímavější jet na tom zadním pseudosedadle na litrové ninje. Jestli se tam taky bude tak skvěle bavit jako já. Moje emoce na motocyklu neštěstí nezávisi na akceleraci z nuly na sto. Na NC je zažívám úplně jindy.

Robertak (120) napsal 22.10.2021 v 23:33+1

NC750X DCT (2017) jsem měl a nedám na ní dopustit.. nakonec jsem jí vyměnil za Africu, protože dětský sny a cestování ve dvou, když mi afriku popravil dement v Ivecu, tak přišla Z1000SX jako léčba zlomenýho srdíčka a teď jsem skončil na Traceru 9GT, protože paní manželka se na kawě bála (a chtěl jsem zkusit ten všemi chválenej tříválec), ale na NCčko budu vzpomínat vždy jen v dobrém! Neúnavnej pracant, supr spotřeba, nekonečná spolehlivost - prostě fakt dobrej stroj pro každýho, kdo nepotřebuje lítat 180+

callowsick (463) napsal 22.10.2021 v 15:15+5

tak hlavně bejt zábavnej jezdec, když už odsuzuju motorku, že je nudná

Myschan (187) napsal 22.10.2021 v 11:26-1+1

Mám tento model i s automatem a jsem naprosto spokojen. Ráno do práce, o víkendu kamkoliv, naprostá spokojenost. A že není úplně dokonalá, ale ... dosaďte si sami. Ukažte mi dokonalou motorku. Letos jsem se opět povozil i na Traceru 900, střídal jsem to, mnozí neuvěří, ale já bych si z těchto dvou právě z důvodu praktičnosti nechal NC. Jo a zmíněný V-strom - koupit si novou motorku a koukat na žárovičky ve světle, to bych asi nedal. Mimochodem, jel jsem na něm a že by mě nějak uchvátil říct nemohu. Za mě lepší akorát tak plexi. Ale asi proto je tolik motorek, aby si každý vybral co vyhovuje jemu.
Jo a k té relativně slabší brzdě. Stačí povolit dva šroubky a posunout přední brzdu víc do středu motorky. Máte pak větší páku na brzdové páčce a brzdí to dost líp.

Anti (392) napsal 22.10.2021 v 08:26+1

Tady už nám někdo stárne

1 reakce

Honzis
Honzis 22.10.2021 v 10:39

Tak to bylo ale sprostý!


Andy3210 (2) napsal 22.10.2021 v 06:19-1+2

Skvělé zhodnocení tohoto stroje.
Koupil jsem loni ojetou Integru a charakter motoru přesně odpovídá recenzi.
Je to nenápadný dříč. I když vybírám se svojí postavou něco vyššího a mám za sebou řadou testovacích jízd na všem možném.
NC750 je prostě úžasný motor.

cunado (184) napsal 21.10.2021 v 22:17

Jak už tady zaznělo,bylo by skvělé srovnat NC s V-Stromem, obě jsou cenově podobné i svým určením, dokonce i objemem, NC má vyšší kroutak a Strom zase díky vyšším otáčkám výkon. Za mě by určitě vyhrál V-Strom,ale nechť si každý vybere,co mu vyhovuje

5 reakcí

Honzis
Honzis 22.10.2021 v 10:41

A jak už zaznělo v textu, s V-Stromem jsme NC porovnávali. Je tam i odkaz


K167 (1496) napsal 21.10.2021 v 17:42

Abyste se, odpůrci i příznivci, neposrali!

Duster93 (11) napsal 21.10.2021 v 17:17+2

Na letošním modelu NC s DCT mám najeto již 10 000km, kromě čištění řetězu a garančního servisu jsem nemusel taky nic řešit, vše funguje jak má, až teď jsem vyměnil zadní pneu. Jinak souhlasím plně s autorem článku ..... NC dává smysl hlavně s DCT (tím nemám nic proti verzi bez) a je to univezální stroj jak do města, tak na okresky a i cestování zvládne, dokonce i ve dvou.

SuperSic58 (1313) napsal 21.10.2021 v 16:38

NC - nuda concentrát A neni už rovnou lepší Hyundai i10 na ty popojížďky s babičkou do penny?

Hellborn (21) napsal 21.10.2021 v 13:01

Místo skůtru na cesty do práce super. Oproti skůtru je příjemné, že to "řadí" a jen neječí... Párkrát jsem jel na nahaté, které soused dotáhl na kšeft. I ten si to pochvaloval, že nemusí tahat na krátké trasy svojí VF-R 1200...

radeki (51) napsal 21.10.2021 v 12:25

Mne by zajímalo, jak moc se liší od NC 700 X DCT. Je ta změna ve výkonu a chování DCT tak zásadní, nebo i 700 poslouží svému účelu ?

Karlos31 (97) napsal 21.10.2021 v 12:22-1+2

Tak nějak si nedovedu představit, že bych si tuhle motorku koupil, prostě k motce musí patřit emoce a to tahle jaksi nemá. Pro někoho jinýho to může být trefa do černého, jen prostě k motorkaření přistupuje jinak.

jets (522) napsal 21.10.2021 v 10:33+2

měl jsem ji 2 roky a najel jsem na ní 10000km. Potom jsem si koupil Crossrunner a najel za dva roky 45000km.
Designově se mi pořád líbí, ale podle mě ta motorka měla smysl za 140.000 Kč. S minimem změn (plasty, jiný display atd neberu jako změnu, to je normální vývoj) se dostat na 215.000 Kč za 8 let je fakt nářez. Přesto se prodávají a lidi asi baví i za tyto peníze....
U mě splnila účel, po 20 letech jsem se znovu učil, získal jsem nějaké zkušenosti a s byl jsem s ní fakt spokojený. Jediné co mi u ní chybělo, byly zážitky a emoce, tohle prostě nedostanete.

JardaBar (165) napsal 21.10.2021 v 10:04-6

Motorka dobrá, pro silniční cestování solidní, ale musel by tam být motor z CB650R !!! Tenhle "trachtor" mě za to nestojí, kazí celkový charakter motorky. Navíc Hondy (auta i motorky) vždy žraly míň než konkurence, vždy u nich bylo možné dosáhnout slušné spotřeby, tenhle dlouhozdvih byl zbytečný, měli ho dávat jen do skútrů .

Za mě ten dvouválec motorku kazí. Designově je to dynamicky střižená mašina, ale s motorem z traktoru.
Problém je, že si u Hondy člověk cestovní motorku nevybere (obzvlášť pokud by rád čtyřválec). Neo Sports Café modely jsou sice stylový, ale nepraktický. Afrika je zase spíš pro ty co jezdí mimo silnici a z mého pohledu už zbytečně velký objem. Prostě tu chybí cestovní čtyřválcová šestistovka.

Ač mám Hondu rád, místo NCčka bych sáhl po V-Strom 650. Také moc nežere, nabídne vyšší komfort a navíc má MOTOR (Véčko ++), který umí zatahat a vykouzlit úsměv na tváři. Navíc vydrží neskutečné kilometry!

Codo (354) napsal 21.10.2021 v 09:47-2+6

To se zase fanatičtí odpůrci NC poserou
Zvlášť ten závěr pro ně bude výživnej.
Tak je zase o jednoho člověka víc, kterej už ví, proč majitelé těchhle brumlavých potvor na ně většinou nedají dopustit.

Jinak díky za článek a budu se těšit ještě v zimě na ten srovnávák DCT vs. nožní řazení

Yura (240) napsal 21.10.2021 v 09:38+4

Pěkné shrnutí .
Já to říkám furt, od doby, kdy jsem NC asi 2,5 roku vlastnil - to je jednostopý dělník. Spolehlivá a nenáročná, málo žere a odveze neskutečný množství harampádí. Jako je "druhé auto do rodiny", sedělo by na NCéčko "druhá motorka do rodiny". Do práce, na nákup, k babičce do sousedního okresu pro vejce a pro uzený... Spolehlivě však po umytí a doplnění několika proprietami na delší cestování doveze třeba do Tater nebo do Rumunska. Samozřejmě i s batůžkem.
Pár much bych pochopitelně našel, co by bylo lepší, a tak. Ale u čeho nejsou, žejo...
Vzpomínám na ní rád, udělala dobrou službu a myslím, že novému majiteli bude ještě sloužit léta.




TOPlist