Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pravda, s Remusem a Ysvodem to jelo, ještě jsem měl KN filtr, ale už jsem to hodil zas na sérii :) Mám 75t najeto, příští rok mrknu na sedla a i gufera. Co jsem vytunil, tak hrazdu, černý padáky, páč mám i černej telelever. Štítek by se mi taky líbil černej...možná šlplíchnu taky. Pěkně napsáno.
to že odporúčam pozrieť sa na hlavu valcov pri 100tis. si myslím že je úplne normálne. Je to ako keď máš na aute nabehaných 300tis. a ventily si nepozrel. Auto ti vydrží ešte pár km, závisí od toho aký kus si vychytal no a potom nastáva skutočný plač. Normálny servisný interval zabrúsenia sediel je na aute medzi 200-250tis. motorka okolo 100tis a vysokootáčkové motory samozrejme skôr (60-70tis.). Nič zo servisných úkonov ktoré som popísal nieje nutné a vo väčšine servisov ti mnohé ani nespravia.
GS má v základu 85koníků a že by Y svod a koncovka přidala dalších 15koní se mi nějak nezdá, o zabrušování sedel ve 100tis jsem taky neslyšel ale jinak článek jsem s chutí přečetl.
Tak abych to shrnul. Vezmeš ošklivou ženskou, kámošům řekneš, že ji posíláš na plastiku s ksichtem a prsama vč. liposukce a oni jí vymění ledvinu a seberou žlučník a ty po jejím návratu poskočíš a zatleskáš ručičkama!!!???
Hezky napsaný taky jsem rád že jsem BMWčko v roce 2012 koupil a na každou cestu se těšim. Popsanými úpravami se budu částečně inspirovat, ale teď mne ve 142 tis. čeká výměna spojky tak uvidim. Ať ti jezdí spolehlivě i nadále a přináší jenom radost.
Označení "oilhead" nemá se zvýšenou spotřebou oleje u popisovaného motocyklu nic společného.
Autor článku si prostě pořídil kus který žere olej.
Označení "oilhead " naráží na způsob chlazení motoru.
I když je to jiná kategorie a značka, taky stále řeším, jestli po 80tis.km vylepšovat starou herku, která má skvělej motor, ale na p... podvozek, nebo koupit něco novějšího. Zkoušel jsem obojí a ani jedna varianta zatím nedopadla dle představ
Ale je vidět, že když se chce, všechno jde, tak ať motorka dál slouží a přináší jen spokojenost a příjemné zážitky
deluxa>> na veľkej XTZ 1200 ma odradilo to že je to opacha, hmotnosť GS+20kg čo už sa mi zdá nemožne veľa a v teréne som ju neskúšal ale nič dobré som o nej nečítal, najmä to že má hmotnosť situovanú na predné koleso a tým pádom v teréne musí byť pocitovo ťažká aj pri vyšších rýchlostiach - a to pocítiš aj pri občasných presunoch terénom (keby sa rozhodneš už mimo vozovku nejazdiť, tomuto sa asi nevyhneš). Inak celkom robustná a spoľahlivá mašina ale oproti GS som tam nevidel prínos a posun dopredu.
Ja som na jednovalcovej yamahe urobil tiez 100tis a nikdy ma nikde nenechala, ziadna porucha, proste nic len servisne intervaly, to som jazdil leto, zima,teren,cesty...naklady a spotreba sa nedaju ani porovnat. Chcel som velku tenerku ostat verny znacke preto sa pytam co ta odradilo? Zvazujem ale od velkych endur ma irituje ich vaha a nemoznost ist kam sa vam zachce pokial cestujete single. Kto vydrzi s jednou motorkou nad tych 100tis to uz je zivotna laska
Anti>> Pôvodný názov článku bol "Plastická operace pro BMW R1150 GS aneb proč jsem se rozhod již nepřesedlat" je pravda že prestavba sa týka najmä vnútorností motorky, ale keby jej podvihneme kozy tak by to bol článok o guzzi nie?
Jojo hezky napsané. Problémy s elektrikou od světla jsem měl letos taky. Patrně něco podcenili v BMW. Jinak se vším souhlas, jen ty padáky se motech.. že by to bylo to nejlepší to si fakt nemyslím. Každopádně GS chce pravidelnou péči a pak je skutečně k nezastavení! Ať jezdí!
když jsem byl před 7mi lety v Alpách, tak jsem jel na BT 1100 Bulldog a byl jsem tam za exota, ostatní většinou jezdili na BMW 1150 GS, až jsem si říkal proč? a byl jsem rád že mám BT a že nemám tuctovku. No a dnes mám to BMW taky v garáži ale jsem na naháče, tak mám R 1150 R roadster s kuframa a furt mě to baví. Taky jsem pokukoval po 1200 ale ty elektroniky je tam už moc. Stačí mi že mám ABS a posilovač. Mimochodem ten posilovač je tam už zbytečnej, brzdit malíčkem je nuda. To co mi nevyhovuje je pak nutnost nedržet brzdovou páčku před zapnutím klíčku a systém ovládání blinkrů, ale dá se zvyknout. Oproti japoncům to potřebuje větší sílu na ovládání převodovky, prostě to pamatuje Hitlera a vše je robustní. Jinak na displeje a přepínání taky nejsem, raději klasiku. vystačím si s otáčkoměrem a hodinkami a kontrolkami
Vďaka všetkým, som rád že sa článok páčil :)
Rád by som doplnil komentár k fotkám gufier - to jedno odfotené je malé gufero RWD po 80 000km (je pekne vidieť ako ešte tesní ale už nemá hranu) a tie dve guferá vedľa seba je fotka originálne BMW smerové vs. normalizovaná náhrada (náhrada stále málinko slzí)
Moje řeč. Je to asi nejlepší GS, ever! Dlouho to byl můj absolutní sen ale osud tomu nechtěl. Kamarád ho má 8 let a já jsem si jeho GS slušně projel.
Dnes už to není aktuální téma protože romantické představy zdolávání prašných cest někde na východě jsou už dnes čirá fantazie. Mám tolik práce a povinností a jsem rád aspoň za to že se v létě můžu občas odpoledne projet. Ale GS je výborná motorka o tom žádná i přesto že má taky svoje mouchy.
Mám to podobně s investicí do starýho krámu např. koupí nových tlumičů. Hlavně v případě 11GS převažuje užitná hodnota tu prodejní. Bylo by naivní říkat, že motorky starý cca 15-20 let budou hrozně spolehlivý. Spousta věcí je již potřeba vyměnit. Je to jen stroj.
Amen
Pravda, s Remusem a Ysvodem to jelo, ještě jsem měl KN filtr, ale už jsem to hodil zas na sérii :) Mám 75t najeto, příští rok mrknu na sedla a i gufera. Co jsem vytunil, tak hrazdu, černý padáky, páč mám i černej telelever. Štítek by se mi taky líbil černej...možná šlplíchnu taky. Pěkně napsáno.
Skvělej článek, na jaře naberu inspirace. :)
to že odporúčam pozrieť sa na hlavu valcov pri 100tis. si myslím že je úplne normálne. Je to ako keď máš na aute nabehaných 300tis. a ventily si nepozrel. Auto ti vydrží ešte pár km, závisí od toho aký kus si vychytal no a potom nastáva skutočný plač. Normálny servisný interval zabrúsenia sediel je na aute medzi 200-250tis. motorka okolo 100tis a vysokootáčkové motory samozrejme skôr (60-70tis.). Nič zo servisných úkonov ktoré som popísal nieje nutné a vo väčšine servisov ti mnohé ani nespravia.
GS má v základu 85koníků a že by Y svod a koncovka přidala dalších 15koní se mi nějak nezdá, o zabrušování sedel ve 100tis jsem taky neslyšel ale jinak článek jsem s chutí přečetl.
Když to bude Afrika o závadách se psát nemusí.
Tak abych to shrnul. Vezmeš ošklivou ženskou, kámošům řekneš, že ji posíláš na plastiku s ksichtem a prsama vč. liposukce a oni jí vymění ledvinu a seberou žlučník a ty po jejím návratu poskočíš a zatleskáš ručičkama!!!???
Toto je plastická operace
Já čekal změnu looku a ne výčet oprav
Hezky napsaný taky jsem rád že jsem BMWčko v roce 2012 koupil a na každou cestu se těšim. Popsanými úpravami se budu částečně inspirovat, ale teď mne ve 142 tis. čeká výměna spojky tak uvidim. Ať ti jezdí spolehlivě i nadále a přináší jenom radost.
Označení "oilhead" nemá se zvýšenou spotřebou oleje u popisovaného motocyklu nic společného.
Autor článku si prostě pořídil kus který žere olej.
Označení "oilhead " naráží na způsob chlazení motoru.
Není nad to pochválit si sám vlastní motorku a pochlubit se, jak dokážu vyměnit výfuk a tlumič.
I když je to jiná kategorie a značka, taky stále řeším, jestli po 80tis.km vylepšovat starou herku, která má skvělej motor, ale na p... podvozek, nebo koupit něco novějšího. Zkoušel jsem obojí a ani jedna varianta zatím nedopadla dle představ
Ale je vidět, že když se chce, všechno jde, tak ať motorka dál slouží a přináší jen spokojenost a příjemné zážitky
deluxa>> na veľkej XTZ 1200 ma odradilo to že je to opacha, hmotnosť GS+20kg
čo už sa mi zdá nemožne veľa a v teréne som ju neskúšal ale nič dobré som o nej nečítal, najmä to že má hmotnosť situovanú na predné koleso a tým pádom v teréne musí byť pocitovo ťažká aj pri vyšších rýchlostiach - a to pocítiš aj pri občasných presunoch terénom (keby sa rozhodneš už mimo vozovku nejazdiť, tomuto sa asi nevyhneš). Inak celkom robustná a spoľahlivá mašina
ale oproti GS som tam nevidel prínos a posun dopredu.
Ja som na jednovalcovej yamahe urobil tiez 100tis a nikdy ma nikde nenechala, ziadna porucha, proste nic len servisne intervaly, to som jazdil leto, zima,teren,cesty...naklady a spotreba sa nedaju ani porovnat. Chcel som velku tenerku ostat verny znacke preto sa pytam co ta odradilo? Zvazujem ale od velkych endur ma irituje ich vaha a nemoznost ist kam sa vam zachce pokial cestujete single. Kto vydrzi s jednou motorkou nad tych 100tis to uz je zivotna laska
Anti>> Pôvodný názov článku bol "Plastická operace pro BMW R1150 GS aneb proč jsem se rozhod již nepřesedlat" je pravda že prestavba sa týka najmä vnútorností motorky, ale keby jej podvihneme kozy tak by to bol článok o guzzi nie?
Jojo hezky napsané. Problémy s elektrikou od světla jsem měl letos taky. Patrně něco podcenili v BMW. Jinak se vším souhlas, jen ty padáky se motech.. že by to bylo to nejlepší to si fakt nemyslím. Každopádně GS chce pravidelnou péči a pak je skutečně k nezastavení! Ať jezdí!
když jsem byl před 7mi lety v Alpách, tak jsem jel na BT 1100 Bulldog a byl jsem tam za exota, ostatní většinou jezdili na BMW 1150 GS, až jsem si říkal proč? a byl jsem rád že mám BT a že nemám tuctovku. No a dnes mám to BMW taky v garáži
ale jsem na naháče, tak mám R 1150 R roadster s kuframa a furt mě to baví. Taky jsem pokukoval po 1200 ale ty elektroniky je tam už moc. Stačí mi že mám ABS a posilovač. Mimochodem ten posilovač je tam už zbytečnej, brzdit malíčkem je nuda. To co mi nevyhovuje je pak nutnost nedržet brzdovou páčku před zapnutím klíčku a systém ovládání blinkrů, ale dá se zvyknout. Oproti japoncům to potřebuje větší sílu na ovládání převodovky, prostě to pamatuje Hitlera a vše je robustní. Jinak na displeje a přepínání taky nejsem, raději klasiku. vystačím si s otáčkoměrem a hodinkami a kontrolkami
Název článku "Plastická operace pro BMW R1150 GS" je kapánek zavádějící.Já čekal změnu vizáže a je to furt stejný německý hroch
hezky napsany.gs je fajn univerzal. jen se nesmi zanedbat udrzba
Vďaka všetkým, som rád že sa článok páčil :)
Rád by som doplnil komentár k fotkám gufier - to jedno odfotené je malé gufero RWD po 80 000km (je pekne vidieť ako ešte tesní ale už nemá hranu) a tie dve guferá vedľa seba je fotka originálne BMW smerové vs. normalizovaná náhrada (náhrada stále málinko slzí)
Joo taky to mám bez katu a nerezový Y svod
Mooooc pěkně napsaný
Moje řeč. Je to asi nejlepší GS, ever! Dlouho to byl můj absolutní sen ale osud tomu nechtěl. Kamarád ho má 8 let a já jsem si jeho GS slušně projel.
Dnes už to není aktuální téma protože romantické představy zdolávání prašných cest někde na východě jsou už dnes čirá fantazie. Mám tolik práce a povinností a jsem rád aspoň za to že se v létě můžu občas odpoledne projet. Ale GS je výborná motorka o tom žádná i přesto že má taky svoje mouchy.
Mám to podobně s investicí do starýho krámu např. koupí nových tlumičů. Hlavně v případě 11GS převažuje užitná hodnota tu prodejní. Bylo by naivní říkat, že motorky starý cca 15-20 let budou hrozně spolehlivý. Spousta věcí je již potřeba vyměnit. Je to jen stroj.