Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Měl jsem KTM LC4 620 SC r.v.97, téměř funglofku a musím souhlasit s článkem. Neměla konkurenci ve své kategorii. Ta hravost, neurvalost adrenalin. SC mělo kolik 140kg a kobil až až s řetězovkou do rychlosti jsem sní dal 180km/h na GPS ( neřiditelné, ale dala) z 0-100 co dokáže jezdec, protože tenhle koktejl na zábavu šel porád na zadní ( na 3 se pojkou v 80km/h at si říká kdo chce co chce tak na enduro co je 97 a olej ne na MH bezkonkurenční).
Měl jsem LC4 620,téměř totožná motorka a souhlasím,že je to asi jedna z nejuniverzálnějších enduro motorek.Člověk se s ní může pustit jak do terénu,tak i na silnici.Zvládnete s ní i delší cestu bez obav,že jí někde zadře.Motor je poměrně držák a delší intervaly na olej jsou určitě příjemné ve srovnání s konkurencí.Užitně srovnatelná motorka je snad jen HUSQVARNA TE610E,ale podvozek dost zaostává a ta váha,no prostě ve srovnání s LC4 nic moc.KTM má prostě dravějšího ducha.Je ideální do lesa,ale i naprosto dostačující pro hobby enduro.Na motokrosové trati s ní ale už žádné terno neuděláte.Na to je už moc těžká a neohrabaná,ale přesto má mé plné sympatie a pro spoustu lidí je KTM LC4 sinonimem slova ENDURO.
KTM LC4, to je muj sen. Je to fakt super motorka a super značka. Chtěl jsem si ji koupit, ale nebyl dostatek peněz tak jsem musel sáhnout po něčem levnějšim a zvolil jsem Husqvarnu TE 610E a zatim drží, takže pohoda
Pěkný čtení a souhlasím, KTM LC 4 je to nej pro bahňáky kteří chtějí jezdit legálně i po silnici bez omezeni. Fanny je, že i já měl Kawu KLR250 a to je také fajnová hodňoučká mašinka - ale KáTéMka je The Best!!! Jedna rada: Jestli hledáš kompromis co obout tak doporučuji Conti TCK 80. Pořádný špalky vhodné i do bláta a díky měkké směsi drží na silnici jak přibité,jen ta životnost.Zadní tak 3000 km....<br />
Jinak doporučuji ještě dokoupit kryty řídítek a pořádnej kryt motoru a když jezdíš palbu tak přitvrdit podvozek(to není problém).<br />
Ptáš se na chyby? - asi sedlo a vibrace - pohodlí nečekej - není to rejže...<br />
<br />
KTMan
Měl jsem KTM LC4 620 SC r.v.97, téměř funglofku a musím souhlasit s článkem. Neměla konkurenci ve své kategorii. Ta hravost, neurvalost adrenalin. SC mělo kolik 140kg a kobil až až s řetězovkou do rychlosti jsem sní dal 180km/h na GPS ( neřiditelné, ale dala) z 0-100 co dokáže jezdec, protože tenhle koktejl na zábavu šel porád na zadní ( na 3 se pojkou v 80km/h at si říká kdo chce co chce tak na enduro co je 97 a olej ne na MH bezkonkurenční).
Měl jsem LC4 620,téměř totožná motorka a souhlasím,že je to asi jedna z nejuniverzálnějších enduro motorek.Člověk se s ní může pustit jak do terénu,tak i na silnici.Zvládnete s ní i delší cestu bez obav,že jí někde zadře.Motor je poměrně držák a delší intervaly na olej jsou určitě příjemné ve srovnání s konkurencí.Užitně srovnatelná motorka je snad jen HUSQVARNA TE610E,ale podvozek dost zaostává a ta váha,no prostě ve srovnání s LC4 nic moc.KTM má prostě dravějšího ducha.Je ideální do lesa,ale i naprosto dostačující pro hobby enduro.Na motokrosové trati s ní ale už žádné terno neuděláte.Na to je už moc těžká a neohrabaná,ale přesto má mé plné sympatie a pro spoustu lidí je KTM LC4 sinonimem slova ENDURO.
KTM LC4, to je muj sen. Je to fakt super motorka a super značka. Chtěl jsem si ji koupit, ale nebyl dostatek peněz tak jsem musel sáhnout po něčem levnějšim a zvolil jsem Husqvarnu TE 610E a zatim drží, takže pohoda
Pěkný čtení a souhlasím, KTM LC 4 je to nej pro bahňáky kteří chtějí jezdit legálně i po silnici bez omezeni. Fanny je, že i já měl Kawu KLR250 a to je také fajnová hodňoučká mašinka - ale KáTéMka je The Best!!! Jedna rada: Jestli hledáš kompromis co obout tak doporučuji Conti TCK 80. Pořádný špalky vhodné i do bláta a díky měkké směsi drží na silnici jak přibité,jen ta životnost.Zadní tak 3000 km....<br />
Jinak doporučuji ještě dokoupit kryty řídítek a pořádnej kryt motoru a když jezdíš palbu tak přitvrdit podvozek(to není problém).<br />
Ptáš se na chyby? - asi sedlo a vibrace - pohodlí nečekej - není to rejže...<br />
<br />
KTMan